توضیحات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی درباره اسکان خانواده شهید «غفارلو»

اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی درباره وضعیت اسکان خانواده شهید معظم «محمود غفارلو» آسیب دیده از زلزله خوی توضیحاتی را در راستای برخی اظهارات در فضای مجازی ارائه کرد.
کد خبر: ۵۷۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ - 22February 2023

توضیحات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی درباره اسکان خانواده شهید «غفارلو»

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی درباره وضعیت اسکان خانواده شهید معظم «محمود غفارلو» آسیب دیده از زلزله خوی توضیحاتی را در راستای برخی شایعه پراکنی ها در فضای مجازی ارائه کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

از زمان وقوع زلزله شهرستان خوی در تاریخ 1401/10/28 در اسرع وقت مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان به همراه اکیپی جهت بازدید میدانی از مناطق زلزله زده جامعه ایثارگری، به شهرستان خوی رفتند و از نزدیک با پدر و مادر شهید محمود غفارلو دیدار کردند، که سریعا با هماهنگی های صورت گرفته از طرف مدیرکل بنیاد  شهید و امورایثارگران استان با فرمانداری شهرستان خوی، مقرر شد که پدر و مادر شهید محمود غفارلو در یک ساختمان مجهز اسکان داده شوند که  به دلیل وضعیت نامناسب جسمانی و بیماری آلزایمر و وابستگی شدید پدر و مادر شهید به منزل خودشان، حاضر به جابجایی و اسکان در محل جدید نشدند.

در زمان وقوع زلزله مجدد شهرستان خوی در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۸، سریعا مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی به همراه اکیپی برای بازدید میدانی به مناطق زلزله زده رفتند و طی دیداری که با پدر و مادر شهید داشتند، مجددا حاضر به اسکان در ساختمان جدید نشدند.

طی بازدیدهای مجدد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از مناطق زلزله زده شهرستان خوی، در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱  مجددا با پدر و مادر شهید محمود غفارلو دیدار شد که با توجه به هماهنگی هایی صورت گرفته از سمت بنیاد استان جهت اسکان در یک ساختمان مجهز، پدر و مادر شهید حاضر به اسکان در محل جدید نشدند.

منزل مسکونی پدر و مادر شهید در مرحله خاک برداری و ساخت می باشد که طی هماهنگی های صورت گرفته، مقرر شد یک کانکس مجهز (به سرویس بهداشتی و حمام) طی چندروز آینده  در اختیار پدر و مادر شهید معظم «محمود غفارلو» در محل مدنظر خودشان تا زمان تکمیل ساخت منزل سکونتشان قرار گیرد.

پدر و مادر شهید مذکور دارای یک فرزند دختر و یک فرزند پسر میباشند، که فرزند پسر(شهید محمود غفارلو) در راه حق و اسلام به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار