فرمانده نیروی هوایی ارتش:

پهپاد مهم‌ترین نیاز و ضرورت آینده است

امیر سرتیپ واحدی گفت: بی‌شک حوزه پهپادی به‌عنوان یکی از عرصه‌های نوپدید در عرصه تسلیحاتی و مهم‌ترین نیاز و ضرورت آینده است.
کد خبر: ۵۷۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷ - 22February 2023

امیر سرتیپ واحدیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع معاونان عملیات و رؤسای بازرسی و ایمنی این نیرو، اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش به‌عنوان یک نیروی پیشگام و عملیاتی، همواره در تلاش است تا با تأمین قطعات گلوگاهی بتواندمأموریت‌های خود را به بهترین شکل ممکن تحقق بخشد.

امیر واحدی با اشاره به فعالیت‌های حوزه پهپادی تصریح کرد: حوزه پهپادی به عنوان یکی از حوزه‌های نوپدید و نوین در عرصه تسلیحاتی و مهم‌ترین نیازمندی و ضرورت آینده است که باید نگاه ویژه‌ای نسبت به این حوزه داشته باشیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: امروزه با وجود تحریم‌های ظالمانه و همه‌جانبه دشمن، خللی به مأموریت این نیروی الهی هوایی مقتدر وارد نشده و با قدرت به تأمین آسمان ایران ادامه می‌دهد.

وی خطاب به معاونان عملیات نهاجا گفت: شما آینده نیروی هوایی هستید و باید از اکنون تلاش حداکثری خود را به کار گیرید تا بتوانید وظایف محوله خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

سرتیپ واحدی با قدردانی از عملکرد کارکنان فنی، عنوان کرد: اقدامات کارکنان فنی یکی از مهم‌ترین پیش‌نیاز‌های پروازی امن است که برای به پرواز درآمدن یک ساعت جنگنده، گاهی تا صد‌ها ساعت زمان صرف می‌کنند و ما همیشه قدردان زحمات این عزیزان خواهیم بود.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از دانش و تجربیات پیشکسوتان در همه زمینه‌ها، افزود: وظیفه ما به‌عنوان خادمین ملت، خدمت به مردم است، و این را رسالت خود می‌دانیم؛ چرا که ارتش جزئی از مردم است و همین مردمی بودن است که موجب محبوبیت آن شده است.

فرمانده نهاجا در ادامه با اشاره به جنگ شناختی دشمن گفت: امروز دشمنان با استفاده از قدرت رسانه‌ای خود در صدد تحقق اهداف شوم و غرض‌ورزانه خود هستند که یکی از مهم‌ترین اهداف تغییر باور‌ها و عقاید جامعه است. چنین هدفی با پیشروی شبهات و اخبار دروغ شکل می‌گیرد که تبیین و روشن‌گری در این مواقع می‌تواند در مقابل پیشروی این اهداف همچون سدی محکم مقاومت کند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار