رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

جمع‌آوری ۶۶۰ معتاد متجاهر طی ۲۴ ساعت گذشته/ ایجاد پایگاه ثابت برای مقابله با خرده فروشان مواد مخدر

سردار محمدیان از جمع‌آوری ۶۶۰ معتاد متجاهر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۷۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲ - 22February 2023

جمع‌آوری ۶۶۰ معتاد متجاهر طی ۲۴ ساعت گذشته/ ایجاد پایگاه ثابت برای مقابله با خرده فروشان مواد مخدربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «عباسعلی محمدیان» رئیس پلیس پایتخت امروز (چهارشنبه) در حاشیه پاکسازی مناطق شهری از معتادین متجاهر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۶۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

سردار محمدیان با اعلام خبر ایجاد پایگاه ثابت برای جمع آوری معتادین‌ متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در محله شوش گفت: مردم جنوب شهر تهران حق بر گردن همه مسئولین دارند و باید محدوده زندگی آن‌ها عاری از جرم و جنایت باشد و معتادین متجاهر باید جمع آوری شوند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: ما از اینجا کسی را فراری نمی‌دهیم تا به جای دیگری بروند و در محل‌های دیگر با مشکل مواجه شوند، چراکه به صورت روزانه در سایر نقاط شهر هم گشت داریم.
 
وی بیان کرد: برخی از سازمان‌های مردم نهاد در این منطقه اقدام به فعالیت‌های بشردوستانه کردند که ما ضمن تشکر از آنها خواهش می‌کنیم تا در مناطق دیگر هم این اقدامات را انجام دهند.
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه فعلاً در منطقه ۱۲ این پایگاه ایجاد شده است و قرار است به مرور زمان در محل‌های دیگر تهران هم پایگاه‌های شبانه روزی را ایجاد کنند گفت: بخشی از سرقت‌های خرد می‌تواند کار معتادان متجاهر باشد البته طرح ویژه‌ای برای مبارزه با مالخران در برنامه داریم.
 
سردار محمدیان با بیان اینکه یکسری خانه‌های قدیمی داریم که شناخته شده هستند که خرده فروشان موادمخدر در آنجاها فعالیت می‌کنند گفت: شناسایی مجدد این محل‌ها از روز گذشته شروع شده است تا این خانه‌های پلاک قرمز پلمب شوند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار