معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

رسیدگی به ۴۵۷۱ پرونده حقوقی مددجویان توسط وکلای نیکوکار کمیته امداد

فتاحی گفت: در ۹ ماهه امسال چهار هزار و ۵۷۱ پرونده حقوقی مددجویان توسط ادارت حقوقی کمیته امداد، کانون‌ها و مراکز وکلا و وکلای نیکوکار، رسیدگی شده است.
کد خبر: ۵۷۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۴ - 23February 2023
رسیدگی به ۴۵۷۱ پرونده حقوقی مددجویان توسط وکلای نیکوکار کمیته امداد«حسین فتاحی» معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه در ۹ ماهه سال جاری خدماتی از قبیل رسیدگی به پرونده‌های مددجویی و آموزش حقوقی آنها از طریق برپایی میز خدمت و جلب مشارکت وکلای نیکوکار در تمام استان‌ها به انجام شده است، اظهار داشت:  از ابتدای سال تا ابتدای دی‌ امسال ۲۱ هزار و ۲۶۲ خدمت مددجویی در ۶۵۲ میز خدمت حقوقی به مددجویان ارائه شده است.
 
فتاحی با اشاره به اینکه در حوزه پرونده‌های مددجویی چهار هزار و ۵۷۱  فقره خدمت ارائه شده است، گفت: بخشی از مددجویان برای پیگیری امور حقوقی خود نیازمند اخذ وکیل هستند که با مساعدت اداره کل امور حقوقی کمیته امداد در نه ماهه نخست سال جاری، ۱۰۲۲ وکیل در این زمینه همکاری کرده‌اند.
 
معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: همچنین هزار و ۶۳۹ پرونده ارجاعی به وکلای نیکوکار و کانون وکلا و مرکز وکلا در مدت زمان مذکور، پیگیری شده است؛ همچنین ۲۲ هزار و ۶۹۱ نفر از مددجویان نیز از آموزش‌های حقوقی برخوردار شده‌اند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها