امام جمعه شهرستان نائین:

شهدا و ایثارگران نماد عزت و افتخار ملت ایران هستند

حجت‌الاسلام «مطهرخو» گفت: عزت، اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون و مدیون ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران است.
کد خبر: ۵۷۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰ - 22February 2023

شهدا و ایثارگران نماد عزت و افتخار ملت ایران هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، به‌مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و در آستانه روز جانباز، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد مطهرخو» امام جمعه نایین امروز (چهارشنبه) با جانباز «حسین عموزیدی» دیدار و از ایشان تجلیل به‌عمل آورد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و ایثارگری جانبازان گرانقدر بر ضرورت تکریم هرچه بیشتر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و حفظ حرمت جایگاه و منزلت آنها تاکید کرد و اظهار داشت: تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی است و وظیفه ما اشاعه این فرهنگ غنی در جامعه به‌ویژه در بین جوانان این کیان اسلامی است.

امام جمعه شهرستان نائین در ادامه با اشاره به این نکته که درخت انقلاب با خون شهيدان آبياری شده  است و این عزیزان در دوران هشت سال حماسه و افتخار، جان خود را برای دفاع از انقلاب و ایران اسلامی فدا کردند، یادآور شد: عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران است.

حجت‌الاسلام مطهرخو تاکید کرد: همه مردم و مسئولان باید قدردان ایثار و فداکاری شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان باشند و در رفع مشکلات آنان اهتمام لازم را داشته و از خدمت رسانی بی‌منت دریغ نکنند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه ترویج داده شود، خاطرنشان کرد: احترام جامعه نسبت به خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار