جانشین فرمانده سپاه استان قم:

16 هزار دانش‌آموز استان قم به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)گفت: تا پایان سال 16 هزار نفر دانش‌آموز قمی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند که مرحله اول اعزام دانش‌آموزان پسر انجام شده است.
کد خبر: ۵۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۵ - 10November 2015

16 هزار دانش‌آموز استان قم به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، سرهنگ پاسدار رضا حافظی با اشاره به برنامههای سپاه استان قم در راستای اعزام دانشآموزان به اردوی راهیاننور، اظهار داشت: تا پایان سال 16هزار دانشآموز قمی به مناطق عملیاتی اعزام شوند که مرحله اول اعزام دانشآموزان پسر انجام شده و اعزام دانشآموزان دختر نیز در حال انجام است.

جانشین فرمانده سپاه قم ادامه داد: یادمانهای فتحالمبین، زیارتگاه شوش، یادمان هویزه، یادمان شلمچه، یادمان رمضان و یادمان محمود وند از جمله مکانهای معنوی است که دانشآموزان در اردوی چهار روزه آنها را زیارت میکنند.

حافظی با بیان اینکه تاکنون بیش از 3 هزار دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدهاند تصریح کرد: در سومین مرحله اعزام به مناطق عملیاتی 5 اتوبوس اعزام میشوند که 220نفر در قالب هر کاوران عازم جبهه جنوب میشوند و اگر بتوانیم ناوگان ترابری خود را تقویت کنیم و از استانهای همجوار اتوبوس مناسبی را تهیه کنیم، میتوانیم اعزامها را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها