برگزاری نشست بررسی زیرساخت‌ یادمان‌های دفاع مقدس در خوزستان

نشست بررسی زیرساخت‌ یادمان‌های دفاع مقدس با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۵۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲ - 23February 2023

برگزاری نشست بررسی زیرساخت‌ یادمان‌های دفاع مقدس در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، نشست بررسی زیرساخت‌ یادمان‌های دفاع مقدس امروز با حضور «محمد خانچی» معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، سردار«عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، فرمانداران شهرستان های مقصد زائران راهیان نور و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در اهواز برگزار شد.

در این نشست خانچی با اعلام آمادگی تمام دستگاه های اجرایی برای برپایی اردوی راهیان‌نور امسال از برپایی جلسات مستمر در این خصوص خبر داد و اظهار داشت: بزرگ‌ترین مسئله ما زیرساخت راهیان‌نور نه به‌عنوان یک حوزه فیزیکی بلکه به‌عنوان نگاهی به یک تفکر و داشتن قوانین مدون و نقشه راهی است که آینده این حوزه را ترسیم کند. این زیرساخت بسیار با اهمیت‌تر از زیرساخت‌های فیزیکی این حوزه است. با هماهنگی های انجام شده علی الخصوص اقدامات اربعین، اقدامات خوبی جهت تقویت حوزه زیرساخت راهیان‌نور صورت گرفت که امیدواریم بیش از گذشته تقویت شود.

وی افزود: با هماهنگی و جلسات مستمر برگزار شده تاکنون تمام مسائل و مشکلات در یادمان‌های دفاع مقدس احصا شده و تلاش شبانه روزی دستگاه‌های اجرایی جهت برطرف شدن این مسائل و برپایی هرچه باشکوه‌تر راهیان نور در حال انجام است.

خانچی در ادامه با توجه به پیش بینی استقبال باشکوه از راهیان‌نور امسال از انتخاب معین برای یادمان‌های دفاع مقدس خبر داد و یادآور شد: با توجه به اهمیت و جایگاه زائرین راهیان‌نور به دستور استاندار محترم، شرکت‌های مستقر در استان با توجه به ظرفیت هر یادمان معین هر منطقه انتخاب شدند تا مشکلات و مسائل هر یادمان با سرعت پیگیری و حل و فصل شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در پایان با اشاره به راه‌های منتهی به یادمان‌ها افزود: ایمن برگزار شدن این سفر معنوی اولویت اصلی مدیریت استان می‌باشد و این موضوع را اصل قرار داده‌ایم و تلاش می‌کنیم در همه حوزه‌ها سفری ایمن را برای زائران برگزار کنیم.

در حاشیه این نشست به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار به نیابت از پاسداران انقلاب اسلامی که همواره پشتیبان نظام و انقلاب بودند از سردار سرتیپ شاهوار پور و سردار مرادحاجتی تقدبر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار