رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مطرح کرد؛

حفاطت سپاه پاسداران از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در جبهه جنگ نرم و جنگ شناختی دشمن

حجت‌الاسلام محمدحسنی در پیامی تأکید کرد: امروز کارکنان سپاه در محور مقاومت و پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در جبهه جنگ نرم و جنگ شناختی دشمن جانانه ایستاده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.
کد خبر: ۵۷۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳ - 23February 2023

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی روز پاسدار را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با صدور پیامی سوم شعبان، روز پاسدار را به حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند، جناب حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی
نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم؛

سوم شعبان سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان و بزرگ پاسدار تاریخ بشریت که با تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، روز پاسدار نام گرفته است، فرصت مغتنمی است تا از ایثار و رشادت سروقامتان سبز پوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به سیره امام حسین (ع) و فرهنگ انسان‌ساز عاشورا تأسی می‌جویند، قدردانی کرد.

کارکنان ولایتمدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در هشت سال دفاع مقدس، دوشادوش همرزمان خود در ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی و بسیج مردمی خالق صحنه‌هایی از ایثار و حماسه بودند و درس فراموش‌ناشدنی به دشمن تا بن دندان مسلح دادند، امروز نیز در محور مقاومت و پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در جبهه جنگ نرم و جنگ شناختی دشمن جانانه ایستاده و توطئه‌های دشمنان را که ارزش‌های دینی، انقلابی و ارکان نظام را نشانه رفته است، خنثی کرده اند.

بدون شک دشمنی دشمنان و در راس آن‌ها استکبار جهانی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانگر درماندگی آن‌ها از اقدامات و پیشرفت‌های این نهاد مقدس و بیانگر درستی مسیر کارکنان ولایی آن است که به یاری خدا مثل همیشه این عداوت‌ها راه به جایی نخواهد برد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای گرانقدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاصه روح ملکوتی و آسمانی سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی»، اعیاد شعبانیه به‌ویژه میلاد سید و سالار شهیدان و روز پاسدار را به جناب‌عالی و همه پاسداران شجاع و قهرمان کشور تبریک عرض نموده و دوام توفیقات همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسألت می‎نمایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران
عباس محمدحسنی»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار