معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در نجف‌آباد:

امروز جهاد اصلی کشور ما خدمتگزاری و توسعه است

«میراحمدی» گفت: امروز جهاد اصلی کشور ما خدمتگزاری و توسعه است. اگر در دوران دفاع مقدس شهید« احمد کاظمی» فرمانده جهاد بود، امروز مدیران، مسئولان، استانداران، فرمانداران و شهرداران سردار این جهاد هستند.
کد خبر: ۵۷۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ - 23February 2023

امروز جهاد اصلی کشور ما خدمتگزاری و توسعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور امروز (پنجشنبه) در آیین افتتاح پردیس سینمایی خارون شهرستان نجف‌آباد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: در برابر مردم عالم، مومن، مجاهد و شریف شهرستان نجف‌آباد سر تعظیم فرود می‌آورم.

وی عنوان کرد: تنها شهرستانی در کشور هستند که مردم آن به تنهایی یک لشکر را در دوران دفاع مقدس تجهیز، تامین، حمایت و فرماندهان بزرگواری مانند شهید حاج «احمد کاظمی» را تقدیم ایران اسلامی کردند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نام لشکر ۸ نجف اشرف برای رزمندگان اسلام امیدبخش و امیدآفرین بود، افزود: به راستی که در جبهه های حق علیه باطل هر کجا که شهید حاج احمد کاظمی حضور پیدا می‌کرد برای دشمنان رعب آور و برای رزمندگان باعث دلگرمی بود.

میراحمدی اضافه کرد: همچنین این شهرستان شهدای دیگری که روح جدیدی بر کالبد کشور ما دمیدند را نیز تقدیم ایران اسلامی کرد که شهید «محسن حججی» یکی از همین شهدای بزرگوار است که نامش برای جوانان به قله‌ای رفیع تبدیل شده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته شاهد جنگ ترکیبی جهانی علیه مردم کشورمان بودیم. دشمنان ملت با همه ظرفیت‌های خود و زیر پا گذاشتن قواعد دیپلماسی به میدان آمدند اما ملت ما با ولایت و بصیرت دشمنان جهانی خود را شکست داد و جشن پیروزی را در ۲۲ بهمن به نمایش جهانیان گذاشتند.

میراحمدی خاطرنشان کرد اما دشمن پا پس نمی‌کشد و جنگ اقتصادی را علیه مردم ما رقم زده است لیکن به فضل و مدد الهی ملت و دولت متعلق به ملت ما، دشمن را شکست خواهند داد و با صبر، بردباری، تلاش و کوشش پیروز خواهند شد.

وی یادآور شد: امروز جهاد اصلی کشور ما، خدمتگزاری و توسعه است. اگر در دوران دفاع مقدس شهید احمد کاظمی فرمانده جهاد بود امروز مدیران، مسئولان، استانداران، فرمانداران و شهرداران سردار این جهاد هستند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه بسیار خرسندیم که استاندار جهادی، مردمی و بسیجی مردم اصفهان حتی یک لحظه از خدمتگزاری به مردم غافل نمی شود، تصریح کرد: مدیران امروز ما از جنس مردم، خادم به ملت و مجاهد برای حل مشکلات هستند و تمام وقت خود را صرف خدمتگزاری می‌کنند. امیدواریم با این رویکرد مشکلات کشور کاهش و زمینه برای توسعه همه جانبه ایران اسلامی فراهم شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار