استقبال اهل قلم از کارگاه نویسندگی جشنواره یوسف در البرز

کارگاه نویسندگی جشنواره یوسف با اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و با هدف آموزش تولید محتوای فاخر در حوزه دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ - 23February 2023
استقبال اهل قلم از کارگاه نویسندگی جشنواره یوسف در البرزبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، کارگاه یک روزه نویسندگی جشنواره یوسف با اهتمام معاونت ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با هدف آماده سازی نویسندگان البرزی جهت حضور در جشنواره یوسف برگزار شد.
 
در این کارگاه اصول و قواعد نگارش داستان کوتاه تشریح شد و  نویسندگان و استعدادهای ادبی استان البرز در فضایی صمیمانه و مشارکتی، ضمن بهره‌گیری از مطالب آموزشی استاد حاضر، به طرح پرسش و رفع ابهام های ذهنی خود  در زمینه نگارش داستان کوتاه پرداختند.
 
همچنین در این نشست ادبی- فرهنگی در خصوص جشنواره ادبی یوسف (جایزه ادبی یوسف ) توضیحاتی داده شد و از علاقه‌مندان جهت حضور در این جشنواره ادبی و تولید محتوا در حوزه ادبیات دفاع مقدس و پایداری دعوت به عمل آمد.
 
در این نشست ادبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بر انتقال ارزش‌های آنها از بستر ادبیات، شعر و داستان تاکید شد و جمع حاضر بر تولید محتوا در این زمینه اعلام آمادگی کردند.
 
 این کارگاه نویسندگی از ساعت ۹صبح امروز 4 اسفندماه در سالن گفت‌وگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز آغاز شد و تا ساعت ۱۸ عصر ادامه خواهد داشت و «احسان عباسلو» به عنوان استاد در این کارگاه آموزشی ایفای نقش کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها