پیام فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز؛

عزت و اقتدار امروز نظام حاصل جانفشانی پاسداران و جانبازان است

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی ضمن گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز، عزت و اقتدار امروز نظام را حاصل جانفشانی پاسداران و جانبازان در تمام برحه‌های حساس انقلاب دانست.
کد خبر: ۵۷۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶ - 23February 2023

عزت و اقتدار امروز نظام حاصل جانفشانی پاسداران و جانبازان استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدرضا میرحیدری» فرمانده انتظامی استان اصفهان در آستانه روز پاسدار و روز جانباز پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: نام‌گذاری روز ولادت امام حسين(ع) به نام روز پاسدار و روز ولادت ابوالفضل العباس به نام روز جانباز فرصت مغتنمی است تا از فداکاری‌ها، تلاش‌ها، زحمات و جانفشانی‌های پاسداران و جانبازان عزیز به نحو شاسته قدردانی کرده و یاد و خاطره شهدای پاسدار و شهدای جانباز را گرامی بداریم.

امروز پاسداران عزیز به واسطه حمایت از مظلومان و محرومان و خدمات شایسته‌ای که در راستای پاسداری از ارزش‌های ناب الهی می‌کنند مورد خشم و غضب دشمنان و نظام‌های استکباری قرار گرفته و خار در چشم معاندان و مخالفان نظام هستند. اما ما هرگز از یاد نخواهیم برد که عزت و اقتدار امروز نظام نتيجه جانفشانی پاسداران و جانبازان گرانقدر در همه برحه‌های حساس انقلاب از ابتدا تاكنون است.

بی‌شک شهيد شدن و جانباز شدن در راه حفظ اسلام و ولايت افتخاری است كه نصيب هر كسی نمی‌شود و خدا را شاكريم كه باب شهادت و جانبازی همچنان باز است و رزمندگان عرصه نظم و امنيت با چنين روحيه‌ای وارد اين عرصه می‌شوند و همه چيزشان را فدای پاسداری از حريم وحرم نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌كنند.

امروز پلیس هم پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و منشور كار آنها تأسی به سيره و روش امام حسين (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) است.

اینجانب فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین میلاد حضرت ابوالفضل (ع) که به عنوان روز جانباز نامگذاری شده را به همه پاسداران و جانبازان عزیز استان اصفهان تبریک می‌گویم و اميدواریم بتوانيم راه اين عزيزان را پيش ببريم و قدم‌های موثری در مسير حفظ نظام جمهوری اسلامی و پيروی از فرامين ولي امر مسلمين جهان برداريم و سربازانی مخلص در ركاب امام زمان (عج) باشيم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار