فرمانده مرزبانی هرمزگان خبر داد؛

کشف بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق در آب‌های هرمزگان

سردار اسماعیلی از کشف بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های آبی این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ - 23February 2023

کشف بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق در آب‌های هرمزگانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «بهادر اسماعیلی» فرمانده مرزبانی هرمزگان اظهار داشت: مرزبانان هرمزگان در سراسر نوار مرزی و پایگاه‌های دریابانی طی چند روز گذشته، با اشراف کامل اطلاعاتی بر محور‌های مواصلاتی و اجرای طرح‌های عملیاتی، ۴۸ فروند شناور غیرمجاز و متخلف و سه دستگاه خودروی سبک حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: در این مدت با تلاش مرزبانان پایگاه‌های دریابانی مستقر در نوار مرزی بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل، ۴۹ هزار نخ سیگار قاچاق، ۶۷۰ بسته تنباکو، چهار دستگاه انواع لوازم خانگی، بیش از یک هزار و ۴۰۰ ثوب البسه قاچاق، ۴۶۲ رأس احشام قاچاق و بیش از یک هزار قلم کالای قاچاق کشف شد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده را ۴۶۷ میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریال عنوان کرد.

سردار اسماعیلی با اشاره به دستگیری ۶۴ متهم در این عملیات ها، خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته ۴۰ فقره پرونده تشکیل که متهمان آن به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان در خاتمه تصریح کرد: مرزبانی استان با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدید شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها