پیام تبریک استاندار قم به مناسبت روز پاسدار و جانباز

«شاهچراغی» در پیامی، فرارسیدن سوم و چهارم ماه شعبان مصادف با روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۷۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹ - 23February 2023

پیام تبریک استاندار قم به مناسبت روز پاسدار و جانباز

به گزارش دفاع‌پرس از قم، «سید محمدتقی شاهچراغی» استاندار قم در پیامی، فرارسیدن سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و «روز پاسدار» و میلاد با سعادت قمر بنی هاشم (ع) و «روز جانباز» را تبریک گفت.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز ولادت با سعادت سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و «روز پاسدار» و فرخنده زاد روز علمدار بزرگ عرصه ایثار و فداکاری حضرت ابوالفضل العباس (ع) و» روز جانباز» را به همه پاسداران و جانبازان پر افتخار میهن عزیز اسلامی خصوصاً پاسداران و جانبازان غیور و سرافراز استان قم تبریک عرض می‌نمایم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیلات مبارکی است که با درایت و روشن بینی امام عارفان و مقتدای انقلاب اسلامی و برای حفظ و صیانت و پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی شکل گرفت و به تعبیر رهبری فرزانه، برکات آن برای کشور ماندگار و همیشگی است.

شجره طیبه متصل به اقیانوس بیکران ملت، امید مستضعفان و مظلومان عالم و خار چشم دشمنان، که در طی این سال‌ها همچون دژی مستحکم و استوار و با صلابت، در برابر تمامی توطئه‌ها و تهدیدات ایستادگی کرده است.

روز جانباز نیز روز انسان‌های بزرگ و شایسته‌ای است که به عنوان مظهر شجاعت و ایثار و از خودگذشتگی و نماد عزت، افتخار و جاودانگی ملت بزرگ ایران، پرچم خونین انقلاب حسینی را با نثار جان خود به اهتزاز در آورده‌اند.

شاهدان زنده‌ای که تقدیر و مشیت الهی بر آن شد تا در کارزار جهاد و شهادت، از قافله شهداء باز مانده تا وجود پر خیر و برکتشان مایه عزت و سربلندی برای نسل‌های بعدی باشد.

ضمن تبریک خجسته اعیاد شعبانیه، به مقام شامخ شهدا و ایثارگران سرافراز انقلاب اسلامی به ویژه فرمانده شجاع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام نموده و عزت، اقتدار و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در پرتو انوار قدسی و تابناک بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها