معاون عتبات سازمان حج و زیارت:

سفر به سوریه بزودی از اصفهان برقرار می‌شود

حجت‌الاسلام رحمانی با اشاره به مشکل تأمین پرواز برای سفر به سوریه، از احتمال برقراری این سفر‌ها از اصفهان خبر داد و گفت: در تلاشیم سفر به سوریه را از تهران نیز از سربگیریم.
کد خبر: ۵۷۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 24February 2023

سفر به سوریه بزودی از اصفهان برقرار می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «صحبت‌الله رحمانی» معاون عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگویی با اشاره به سفر‌های زیارتی به سوریه اظهار داشت: در حال حاضر در هفته ۲ کاروان زیارتی از مشهد مقدس به سوریه اعزام می‌شود و البته رایزنی برای سفر به حرم حضرت رقیه و زینب سلام‌الله علی‌ها از تهران در حال انجام است.

حجت‌الاسلام رحمانی با بیان اینکه مشکل در محقق نشدن سفر به سوریه از ایستگاه پروازی تهران، نبود پرواز است، افزود: ما آمادگی لازم برای برقراری سفر به سوریه از شهر‌های مختلف را داریم. اما شرکت‌های هواپیمایی حاضر به پرواز به دمشق نمی‌شوند تا بتوانیم این سفر‌ها را از سر بگیریم.

معاون عتبات سازمان حج و زیارت از برقراری سفر به سوریه از اصفهان خبر داد و گفت: با توجه به استقبال از سفر‌های زیارتی به سوریه، مذاکراتی صورت گرفته تا از سایر شهر‌ها هم این سفر‌ها برقرار شود که در این مرحله موافقت‌هایی برای سفر از اصفهان شده است که در صورت محقق شدن آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

سفر به سوریه از خردادماه سال جاری به دلیل مشکل فنی در فرودگاه دمشق متوقف شد که پس از پنج ماه توقف، این سفر‌ها از مشهد برقرار شدند و روز‌های یکشنیه یک پرواز از مشهد به دمشق صورت می‌گیرد و هر هفته حدود ۱۱۰ زائر به زیارت مشرف می‌شوند. هزینه این سفر‌ها هم با توجه به نوسان نرخ ارز به بیش از ۱۴میلیون تومان رسیده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها