ما متحدیم/ مدیر مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) خبر داد؛

اعزام ۴۰۰ دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری به سرزمین‌های نور

«حیدری» گفت: تا پایان بهمن‌ماه نزدیک به ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر چهارمحال و بختیاری به سرزمین‌های نور اعزام شده و از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند.
کد خبر: ۵۷۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹ - 24February 2023

اعزام ۴۰۰ دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری به سرزمین‌های نورسرهنگ «عیسی حیدری» مدیر مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قمربنی هاشم (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرد، اظهار داشت: اعزام افراد به سفر فرهنگی و معنوی راهیان نور در گروه‌های دانش‌آموزان، دانشجویان و عمومی انجام می‌شود که تا پایان بهمن‌ماه، نزدیک به ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر چهارمحال و بختیاری به سرزمین‌های نور اعزام شده و از مناطق عملیاتی شلمچه، اروندکنار، نهر خین، طلاییه، هویزه و دهلاویه بازدید کردند.

وی افزود: در ایام گذشته سفر افراد به سرزمین نور سه روزه انجام می‌شد، اما در سال جاری با توجه به اینکه تعداد یادمان‌هایی که نیاز بود افراد از آن‌ها بازدید داشته باشند، زیاد بود، مدت زمان این سفر معنوی به چهار روز افزایش پیدا کرد.

مدیر مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: سفر‌های دانش‌آموزان پسر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس نیز مقرر است در اسفندماه انجام شود و اعزام دانشجویان نیز از روز شنبه ششم اسفندماه آغاز خواهد شد.

حیدری خاطرنشان کرد: از مجموع کاروان‌های اعزام شده از چهارمحال و بختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور دو کاروان دانش‌آموزی، ۱۲ کاروان دانشجویی و بقیه کاروان‌ها نیز از عموم اقشار هستند که اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها