ما متحدیم/ در یادواره ستارگان دوکوهه مطرح شد؛

سردار حسن‌زاده: شکست رژیم صهیونیستی و جبهه استکبار را در پادگان دوکوهه جشن می‌گیریم

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: دشمنان ما بدانند که نسل‌های دهه ۳۰ تا دهه نودی‌ها در کنار هم کمر همت بسته‌اند تا به‌زودی زود شکست تمام‌عیار رژیم صهیونیستی و جبهه استکبار را در پادگان دوکوهه جشن بگیرند.
کد خبر: ۵۷۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ - 24February 2023

شکست رژیم صهیونیستی و جبهه استکبار را در پادگان دوکوهه جشن می‌گیریمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، امروز (جمعه) در یادواره ستارگان دوکوهه که در حسینیه شهید همت پادگان دوکوهه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خصوصاً شهدای لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) و فرماندهان شهید این لشکر و همچنین سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به حضور فرزندان و یادگاران فرماندهان شهید لشکر ۲۷ در این مراسم، اظهار داشت: رزمندگان و دلباختگان شهدا سالیانی بود که این آرزو را داشتند تا مراسم میثاق با شهدا را در پادگان دوکوهه برگزار کنند.

سردار حسن‌زاده افزود: سالیانی بود که رزمندگان تهران آرزو می‌کردند که سوار قطار شوند و این قطار در کنار پادگان دوکوهه پهلو بگیرد و آن‌ها وارد پادگان دوکوهه شوند. سالیانی بود آرزو می‌کردیم که صبحگاه پادگان دوکوهه مملو از بسیجی‌ها شود. سالیانی بود که آرزو می‌کردیم یک‌بار دیگر همه گردان‌ها و واحد‌های لشکر در کنار نوجوانان و جوانان، حضور در این پادگان را تجربه کنیم.

وی اضافه کرد: دل پادگان دوکوهه هم تنگ شده و ۳۰ و چندسال بود همه رزمندگان را یک‌جا در خود جای نداده بود. رزمندگان از دلتنگی درآمدند و پادگان دوکوهه که روزی قدمگاه و میعادگاه شهدا بود، نیز انتظار می‌کشید تا این اتفاق بیفتد. پادگان دوکوهه برای عبادت شبانه حسینیه و نماز جماعت باشکوه و دعای عهد و زیارت عاشورا رزمندگان دلتنگی می‌کرد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) عنوان کرد: پادگان دوکوهه در چند روز گذشته شاهد حضور باشکوه نسل‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: هم رزمندگان، هم جانبازان، هم نوجوانان، جوانان در کنار هم یکپارچه قرار گرفتند که این موضوع ۲ پیام را به همراه دارد؛ اولین پیام برای ملت عزیز است که بعد از ۴۴ سال تلاش، دشمن در تهاجم فرهنگی برای ایجاد گسست نسلی در جبهه مقاومت متوجه شکست خود شد.

وی افزود: تصور دشمنان بر این بود که گوش نوجوانان و جوانان ما به فرمان آن‌ها در فضای مجازی است؛ اما در میدان صبحگاه دوکوهه، با اشک‌هایی که آن‌ها می‌ریختند، دیدیم و درک کردیم که همه نسل‌های جامعه، گوششان به فرمان شهداست؛ چراکه مکتب حاج قاسم را برای خود الگو قرار داده اند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه مردم عزیز ما در نسل‌های مختلف فرهنگ مقاومت را دنبال می‌کنند، گفت: این تجمع پیامی هم برای دشمنان داشت، مبنی بر اینکه آن‌ها بدانند که نسل‌های دهه ۳۰ تا دهه نودی‌ها در کنار هم کمر همت بستند تا به‌زودی شکست تمام‌عیار رژیم صهیونیستی و جبهه استکبار را در پادگان دوکوهه جشن بگیرند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار