امام جمعه ماهنشان:

پاسداران در همه زمینه‌ها از ارزش‌های انقلاب حفاظت می‌کنند

حجت‌الاسلام «علی‌اکبری» گفت: پاسداران عزیز مملکت ما با تأسی به امام حسین (ع) در همه زمینه‌ها از ارزش‌های نظام و انقلاب حفاظت کرده‌اند.
کد خبر: ۵۷۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ - 24February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «محمدرضا علی‌اکبری» امام جمعه ماهنشان امروز در خطبه‌های نماز جمعه ماهنشان با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار به همه پاسداران با بیان اینکه پاسداران عزیز مملکت ما با تأسی به امام حسین (ع) در همه زمینه‌ها از ارزش‌های نظام و انقلاب حفاظت کرده‌اند، اظهار داشت: جانبازان عزیز نیز با تاسی بر جانباز کربلا جان عزیز خود را در دفاع از میهن تقدیم کردند.

امام جمعه ماهنشان گفت: جانبازان اکنون هم شهدای زنده هستند در بیان رشادت‌ها و جانبازی‌ها از حریم نظام و ارزش‌های نظام دفاع می‌کنند. 

وی با اشاره به محور بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای مجلس خبرگان مجلس اضافه کرد: خبرگان نماد حقیقی مردم‌سالاری دینی بوده و همچنین مجلس خبرگان مجلس رفیع و بسیار مهم و نماد درهم آمیختگی جمهوریت و اسلامیت نظام است.

علی‌اکبری با بیان اینکه جایگاه مجلس خبرگان رهبری نیاز به تبیین دارد و آن تبیین هم از نوع منطقی مستدل و مستمر باید باشد، خاطرنشان کرد: اعضای مجلس خبرگان باید به این امر واقف شوند و از کارهای حاشیه‌ای پرهیز کنند. دشمنی با مجلس خبرگان از جنس دشمنی با اصل نظام اسلامی است.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه هشتم اسفند روز امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی است، ادامه داد: تربیت نسل‌های آینده کودکان و نوجوانان در تراز انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین ماموریت های نیروهای فرهنگی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار