امام جمعه موقت اصفهان:

پیشرفت‌‌های نظام اسلامی خاری بر چشم دشمنان است

حجت‌الاسلام «ميردامادی» گفت: پیشرفت‌‌های جمهوری اسلامی ايران همچون خاری بر چشم دشمنان این نظام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۷۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ - 24February 2023

پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی خاری بر چشم دشمنانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین «سید مجتبی میردامادی» امام جمعه موقت اصفهان امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه از آنجا که یکی از نشانه‌های تقوا، تعظیم شعائر الهی است و باید مؤمنان اعیاد و شعائر ماه پر خیر و برکت شعبان را بزرگ بدارند، اظهار داشت: روزی نیست که در رسانه‌ها خبرهایی از موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های علمی، دانش بنیان و دیگر عرصه‌ها وجود نداشته باشد.

وی عنوان کرد: جوانان کشور با تکیه بر توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های مختلف چون پزشکی، دانش‌بنیان، فناوری نانو، علم و تکنولوژی و نظامی همچون خاری بر چشم دشمنان این نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند و حتی دشمنان ایران را وادار به تحسین نظام جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های آن کرده‌اند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: یکی از مهمترین نکاتی که رهبری تذکر دادند، مانع شدن از ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است؛ علی‌رغم اینکه مشکلات در کشور وجود دارد، ولی وظیفه مسئولان حل و رفع معضلات است.

حجت‌الاسلام میردامادی تاکيد کرد: مسئولان نظام در کنار رفع مشکلات، وظیفه دارند که مانع از یأس ملت شده و دائماً امیدآفرینی کنند؛ اما چه فاجعه است که عده‌ای از مسئولان نظام همچون سال ۶۹ طی نامه‌ای به رهبری، ادعای سقوط کشور را باشند.

وی با بیان اینکه خلقت مهمترین نعمت خداوند و هدایت متأثر از بعثت انبیا و رسول مکرم دومین نعمت عظیم خداوند است، تصريح کرد: تعلیم و تربیت، تهذیب و مقاومت، «اشد علی الکفار و رحما بینهم» از جمله درس‌های بعثت است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره جایگاه تزکیه نفس در آیات و روایات مطرح کرد: تزکیه داروی نجات بشر از فساد و‌ گناه است و لازم است همه با تاسی به قرآن اهل قانون‌مداری باشیم و در مسیر الهی خود استقامت داشته باشیم؛ زیرا پیامبران آمده‌اند تا انسان‌ها از غیر خدا و استکبار آزاد شوند و عدالت و قسط را در جامعه پیاده کنند.

حجت‌الاسلام میردامادی با بیان اینکه دوستی با دوستان از دیگر سفارش‌های اسلام است، متذکر شد: لازم است با اقدامات خیرخواهانه، کمک‌های معیشتی، تعاون و همکاری از همدیگر دستگیری کنیم.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار