سرلشکر سلامی در دیدار فرمانده پایگاه هوایی وحدتی:

قدرت بازدارندگی و اتحاد ارتش و سپاه موجب هراس دشمن شده است

فرمانده کل سپاه گفت: قدرت بازدارندگی و اتحاد ارتش و سپاه موجب دلگرمی ملت، هراس دشمن و رضایت فرمانده معظم کل قوا شده است.
کد خبر: ۵۷۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ - 24February 2023

دیدار فرمانده پایگاه هوایی وحدتی دزفول با سردار سرلشکر سلامیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان «جواد ولدی» فرمانده پایگاه هوایی وحدتی دزفول همزمان با روز پاسدار با سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر سلامی در این دیدار که در حاشیه سفر به خوزستان انجام شد، گفت: قدرت بازدارندگی و اتحاد ارتش و سپاه موجب دلگرمی ملت، هراس دشمن و رضایت فرمانده معظم کل قوا (مدظله) شده است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از فرماندهان ارتش و سپاه در شمال خوزستان، نیرو‌های مسلح را متحد و با بصیرت خواند و گفت: دو بال نظامی کشور یعنی ارتش و سپاه مایه افتخار نظام هستند و با تمام قوا در هر زمان و هر مکان که لازم باشد تا پای جان از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

در ادامه این دیدار، امیر سرتیپ دوم خلبان جواد ولدی فرمانده پایگاه شکاری وحدتی ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسین (ع) و روزپاسدار گزارشی از عملکرد و توان نظامی این پایگاه ارائه داد و گفت: اتحاد، همفکری و هم افزایی ارتش و سپاه که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ید واحد هستند، در بالاترین سطح ممکن در این منطقه است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار