امام جمعه زنجان:

سپاه گام‌های بلندی در حفظ و اعتلای نظام برداشته است

آیت‌الله «خاتمی» گفت: سپاه گام‌های بلندی در حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته و هر زمان که احساس نیاز شود در میدان حضور می‌یابد.
کد خبر: ۵۷۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱ - 24February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «علی خاتمی» امام جمعه زنجان امروز در خطبه‌های نمازجمعه زنجان با تاکید بر اقتدار نظامی و امنیتی ایران امروز نسبت به گذشته اظهار داشت: این اقتدار است که دشمن را عقب رانده است؛ وگرنه مطرح کردن مسائلی مانند حقوق بشر صرفا یک بهانه است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان خدا و ملت را پشتیبانان اصلی انقلاب دانست و تاکید کرد: دشمن باید متوجه باشد که کوچک‌ترین خطا پاسخ داده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه پشتیبانی از انقلاب، نظام و آرمان‌های شهدا همواره ادامه خواهد داشت، ادامه داد: ما هرگز عقب نخواهیم رفت و باید هوشیار و آگاه باشیم که حضور مقتدارانه مردم در صحنه انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه همان آگاهی و بیداری امت بود.

آیت‌الله خاتمی به قرار گرفتن در اعیاد شعبانیه اشاره و ضمن تبریک این ایام گفت: سالروز ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار انتخاب شده که از روز اول تشکیل نظام پاسداران، از خیمه انقلاب و ولایت حفاظت و پاسداری کردند.

امام جمعه زنجان به ادامه‌دار بودن خدمات سپاه به مردم در عرصه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: این نیروها همواره در صحنه‌های خدمت حضور موثر داشته‌اند.

وی به ورود و فعالیت سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: سپاه گام‌های بلندی در حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته و هر زمان که احساس نیاز شود در میدان حضور می‌یابند.

آیت‌الله خاتمی روز هشتم شعبان سال ۶۶ که سالروز نخستین حمله موشکی نیروهای بعث به کشور بود را یادآور شد گفت: این مسئله قابل توجه کسانی باشد که می‌گویند ما موشک را می‌خواهیم برای چه؟ اگر در دوران دفاع مقدس از این قدرت نظامی که شاهد آن هستیم، برخوردار می‌بودیم، شهرهای ایران به ویژه دزفول موشک باران نمی‌شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار