روایت فرمانده سپاه قدس گیلان از طرح‌های دشمن علیه امنیت مردم

سردار «عبدالله‌پور» با اشاره به طرح 5 ساله دشمن برای جدا کردن کردستان گفت: به آن‌ها که درصدد انتقال اینترنشنال به آمریکا هستند می‌گوییم آن دستی که قادر است در لندن آن‌ها را دچار ناامنی کند، در واشنگتن هم وجود دارد.
کد خبر: ۵۷۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ - 24February 2023

روایت فرمانده سپاه قدس گیلان از طرح‌های دشمن علیه امنیت مردمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در مصلی امام خمینی (ره) رشت ضمن تبریک میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی می‌فرمود پاسداری به لباس و عنوان نیست بلکه هرکسی که دلداده ولایت است و نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی دغدغه دارد و این دغدغه در رفتار و عملش تبلور یافته او پاسدار است.

وی با تبریک روز جانباز به همه جانبازان و استقامت این قشر اظهار داشت: بسیاری از جانبازان سال‌ها درد و رنج ناشی از جراحات جنگ و جانبازی را در راه عظمت اسلام تحمل کردند و امروز شایسته تکریم هستند.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به حماسه حضور مردم در ۲۲ بهمن امسال خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن غدیر انقلاب اسلامی است و مردم هر سال در این روز بار دیگر با امام خود عهد و پیمان می‌بندند که این راه نورانی را تا ظهور حضرت، ولی عصر (عج) ادامه دهند.

وی با بیان اینکه رفاه و آسایش جامعه به وجود امنیت بستگی دارد تصریح کرد: دشمن در اتفاقات چند ماهه گذشته با تمام قوا به‌دنبال خدشه‌دار کردن امنیت کشورمان بود، اما محاسبات دشمن غلط بود و نشان دادند که هنوز شناخت درستی از این ملت، قدرت نهفته ولایت و اسلام ندارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه با مجاهدت بسیج و سایر نیرو‌های مسلح در ماه‌های گذشته، امنیت به کشور بازگشت، اما دشمن صحنه را رها نخواهد کرد و به‌طور دائم در حال توطئه‌چینی است افزود: دشمن در مرز کردستان، گروهی را برای جدا کردن کردستان تجهیز کرده بود و مستندات نشان می‌دهد که بیش از ۵ سال روی این پروژه برنامه‌ریزی کرده بودند، اما عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران تمام ساختار و برنامه‌هایشان را برهم ریخت.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به ماجرای انتقال شبکه اینترنشنال از انگلیس به آمریکا گفت: آن‌ها تمام تلاششان را برای ناامنی در ایران انجام دادند اکنون خود دچار ناامنی شده‌اند و به آن‌ها می‌گوییم آن دستی که قادر است در لندن آن‌ها را خفه و دچار ناامنی کند، در واشنگتن هم وجود دارد.

وی بیان اینکه برتری هوایی در منطقه دیگر در اختیار ارتش آمریکا نیست تصریح کرد: ما امروز در خلیج فارس، دو کشور آمریکا و انگلیس را مجبور کرده‌ایم که فارسی صحبت کنند تا فکر نکنند می‌توانند برای این ملت در دنیا شاخ و شانه بکشند و خودشان اعتراف کردند که دیگر در هیچ طرحی نمی‌توانند ادعا کنند که برتری هوایی در منطقه با ارتش آمریکاست، زیرا پدافند هوایی سپاه قادر است تمام هواپیما‌های بی‌سرنشین و باسرنشین آمریکا را در منطقه مورد هدف قرار دهد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در نصب موشک بر روی ناوشکن و قایق‌های سپاه و قدرت آن‌ها در انهدام اهداف ابراز داشت: تمامی موشک‌های ما امروز نقطه‌زن است و در صنعت ماهواره هم به مدار‌های بسیار بالایی رسیده‌ایم.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه سپاه توانسته امنیت لازم را در زمین، دریا و هوا برای ملت تامین کند تاکید کرد: به‌هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد امنیت مردم به خطر بیفتد.

وی با اشاره به مباحث فرهنگی در جامعه و ضروت توجه جدی به این مباحث گفت: مسئله تربیت و آموزش برای استمرار راه انقلاب اسلامی موضوع بسیار مهمی است و در دولت‌های قبل نسبت به این مسئله بی‌توجهی شد و در این عرصه آسیب دیدیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اشتغال و تولید باید جدی گرفته شود افزود: سپاه و بسیج از هیچ تلاشی برای کمک در این بخش‌ها فروگذار نخواهند کرد.

سردار عبدالله‌پور تاکید کرد: با نگاه لیبرالی و چشم امید به دشمن نمی‌توان به موفقیت رسید و تا زمانی که نگاهمان به سمت دشمن باشد موفق نخواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار