مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور:

مهندسی شغل مقدسی است که با جان مردم سر و کار دارد

«قنادزاده» گفت: شغل مهندسی، شغل مقدسی است و امروز اهمیت این شغل به ویژه در ساخت و ساز ایمن که با جان مردم سر و کار دارد بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۷۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱ - 24February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «محسن قنادزاده» مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور امروز جمعه 5 فروردین در آیین اختتامیه رزمایش بزرگ و ملی تخصصی جهادگران عمران و معماری در شیراز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ‌روز پاسدار و مهندس اظهار داشت: شغل مهندسی، شغل مقدسی است و امروز اهمیت این شغل به ویژه در ساخت و ساز ایمن بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور با بیان اینکه از دانشمندان گذشته، میراث خوبی در اختیار ما قرار دارد و ما باید این ‌میراث را حفظ کنیم، اظهار داشت: ما در ساخت‌وسازهای خود باید معماری ایرانی و اسلامی را مورد توجه قرار دهیم، چراکه این ساخت‌وساز در شأن مردم ما نیست.

وی با بیان اینکه ما با ساخت‌وساز باید آرامش و زیبایی و آسایش را به مردم هدیه کنیم، تصریح کرد: شغل مهندسی، شغل مقدسی است؛ و شما می‌بینید که زلزله اخیر در ترکیه چه خسارات مالی و جانی عظیمی به بار آورد، پس باید این قداست را ارج نهیم.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در ادامه از همکاری مسئولین استانی فارس در میزبانی رزمایش ملی تخصصی جهادگران عمران و معماری، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار