برگزاری سومین یادواره مثل پدر در زاهدان

سومین یادواره مثل پدر و یادبود سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی امشب با حضور خانواده شهدا و مسئولین در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶ - 25February 2023

برگزاری سومین یادواره مثل پدر در زاهدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سومین یادواره مثل پدر و یادبود سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی امشب با حضور خانواده شهدا و مسئولین در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

حجت الاسلام « منصور باقربیگ» مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت:قرآن کریم مومنین را دعوت به استقامت میکنند.استقامت وقتی معنا پیدامیکند که سختی ای در پیش رو باشد.در سختی ها معنای مقاومت و استقامت آشکار میشود.سختی و مشکلات انواع مختلفی دارد.سخت ترین سختی ها گریه ی یتیمی است که پدر او به شهادت رسیده و بهانه پدر میگیرد و دلتنگی مادر شهیدی است که دلش برای فرزندش تنگ شده است. اگر در مسیر حق و مواجهه با باطل و حفظ ارزش های اسلام صبر و مقاومت کنید،خداوند وعده نصرت داده است.

وی گفت: خانواده شهدا،اسوه های صبر و استقامت در راه خدا هستند و آنها اقتدا به اسوه ی صبر در اسلام یعنی زینب کبری (س) کرده اند.

این مسئول بیان داشت: فرزندان شهدا،چشم و چراغ این ملت هستند.شهدا پیروی خود را از مکتب اسلام اثبات کرده اند.

وی ادامه داد: وظیفه کسانی که مسئولیتی در جامعه دارند،در مقابل خانواده شهدا بسیار سنگین است.امیدواریم بتوانیم توفیق پیروی از مکتب شهدا و حاج قاسم سلیمانی را داشته باشیم.

در پایان مراسم از خانواده معظم شهدا تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها