فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع):

لزوم هوشیاری در برابر جنگ ترکیبی دشمن/ هیچ کشوری جرأت حمله به ایران را ندارد

سردار حسنی آهنگر گفت: انقلاب اسلامی به لحاظ پیشرفت‌های دفاعی امنیتی، کشورمان را به سطحی از بازدارندگی دفاعی رسانده است که امروز هیچ‌ کشوری جرأت و توان حمله به ایران را ندارد.
کد خبر: ۵۷۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸ - 25February 2023

انقلاب اسلامی مدل حکومتی خاص خود را دارد/ هیچ کشوری جرات حمله به ما را نداردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم «محمدرضا حسنی آهنگر» فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) صبح‌ امروز (شنبه) در پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در این دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی‌ هندسه قدرت دنیا را تغییر داد و مایه امید مستضعفان جهان شد، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی مدل حکومتی خاص خود را دارد که می‌تواند یک الگو برای دیگر کشور‌های آزاده باشد.

سردار حسنی آهنگر ادامه داد: انقلاب اسلامی به لحاظ پیشرفت‌های دفاعی امنیتی، کشورمان را به سطحی از بازدارندگی دفاعی رسانده است که امروز هیچ‌ کشوری جرأت و توان حمله به ایران را ندارد.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) با بیان اینکه ایران در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی به دستاورد‌های خوبی رسیده است، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال فروپاشی استقلال اقتصادی کشورمان هستند؛ اما علی‌رغم مشکلاتی که داریم تاکنون نتوانسته‌اند در این زمینه به موفقیت برسند.

وی با بیان اینکه آسیب‌های نقطه‌ای همچون طلاق، اعتیاد و... گریبانگیر جامعه است، گفت: دشمن در جنگ روانی و ترکیبی آسیب‌های نقطه‌ای را در مقابل پیشرفت‌های ما قرار می‌دهد که باید هوشیار باشیم و با بصیرت در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

سردار حسنی آهنگر خاطرنشان کرد: امروز کشورمان با جنگ ترکیبی پیچیده‌ای مواجه است و دشمن با حربه‌های تحریف، نفوذ و تحریم به دنبال ایجاد تغییر در ذهن جوانان است.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) تصریح کرد: امروز علاوه بر برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی باید در حوزه فرهنگی اقدامات مؤثری داشته باشیم؛ چرا که دشمن در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در هشت سال دفاع مقدس بیش از سه میلیون سرباز به جبهه‌ها اعزام شدند و ۶۰ هزار نفر به شهادت رسیدند که نقش ویژه سربازان در دفاع مقدس را نشان می‌دهد، گفت: پس از دفاع مقدس سربازان با حضور در مرز‌ها و در دل کشور، امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.

سردار حسنی آهنگر با بیان اینکه امروز باید فضایی را مهیا کنیم که موجب رشد و بالندگی سربازان شود، عنوان کرد: باتوجه به تحول نسلی و کاهش جمعیت، برای استفاده بهینه از ظرفیت سربازان، نیازمند یک تحول و تعالی هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار