پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به مناسبت روز جانباز؛

مجاهدت‌های جانبازان در تاریخ انقلاب اسلامی بی‌نظیر است

حجت الاسلام «هاشمی» به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل(ع) و گرامیداشت روز جانباز پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۷۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴ - 25February 2023

مجاهدت‌های جانبازان در طول ادوار مختلف تاریخ انقلاب اسلامی بی‌نظیر استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «هبت‌الله هاشمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز پیامی صادر کرد.

در متن این پیام  آمده است:

حضرت ابوالفضل(ع) بزرگ جانباز تاریخ انسانیت، صحنه کربلا را تجلیگاه ایثار و جانبازی نمود، جانبازان با تأسی به سرور و مولای خود بزرگ جانباز دشت کربلا، پیروی از ولایت را سرلوحه راه خود قرار داده و تا پای جان از ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع کردند، جانبازان سالکانی هستند که در طی طریق، از کاروان شهادت جا مانده‌اند و خدای سبحان چنین مقرر داشته است که مرغ روحشان چند صباحی دیگر در قفس تن و در حصار خاک باقی بماند.

وجود جانبازان برای انقلاب بسیار قیمتی و ارزشمند است، جانبازان این اسوه‌های ایثارگری و سمبل‌های مقاومت با مجاهدت‌های فراوان پای امام زمان خویش ایستاده و در طول این سال‌ها با سختی و مرارت‌های فراوان همواره مدافع و حامی ارزش‌های انقلاب و خون همرزمان شهیدشان بوده‌ و خواهند بود.

مجاهدت‌های جانبازان در طول ادوار مختلف تاریخ انقلاب اسلامی بی‌نظیر و الگویی برای نسل امروز و آینده کشور است، انقلاب اسلامی ایران امروز برای بقا و پیشرفت نیازمند الگوگیری از جانبازان عزیز است تا جوانان این کشور با ایثار و مجاهدت و مدیریت انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه‌ها به قله پیشرفت برساند.

امروز از جامعه انتظار می‌رود تا ضمن تکریم جانبازان این شهدای زنده که برای امنیت ما مخلصانه از بهترین هستی خود گذشتند، راه شهدا و جانبازان را ادامه داده و از ارزش‌های انقلاب دفاع کنند.

اینجانب ضمن تبریک اعیاد شعبانیه میلاد با سعادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و امام سجاد(ع) روز جانباز را به محضر رهبر معظم انقلاب و تمامی جانبازان علی‌الخصوص جانبازان سرافراز استان لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و عافیت و سلامتی را برای تمام ملت ایران مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار