پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت روز جانباز:

جانبازان افتخار وطن هستند

سرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۵۷۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳ - 25February 2023

جانبازان افتخار وطنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، سرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

چهارم شعبان مصادف با ولادت حضرت ابوالفضل (ع) نوشته شده که راه و رسم عاشقی و شیوه جانبازی را به جهانیان آموخت و چه زیبا این روز به نام روز جانباز نامگذاری شده است.

مجاهدت‌های جانبازان در طول ادوار مختلف تاریخ انقلاب اسلامی بی‌نظیر و الگویی برای نسل امروز و آینده کشور است، انقلاب اسلامی ایران امروز برای بقا و پیشرفت نیازمند الگوگیری از جانبازان عزیز است تا جوانان این کشور با ایثار و مجاهدت و مدیریت انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه‌ها به قله پیشرفت برساند.

امروز از جامعه انتظار می‌رود تا ضمن تکریم جانبازان این شهدای زنده که برای امنیت ما مخلصانه از بهترین هستی خود گذشتند، راه شهدا و جانبازان را ادامه داده و از ارزش‌های انقلاب دفاع کنند.

اینجانب فرارسیدن ایام ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)  و روز جانباز را به تمامی دلباختگان اهل بیت (علیهم السلام) به ویژه جانبازان معزز و خانواده‌های گرانقدر شان و همچنین مردم شهیدپرور استان خراسان شمالی تبریک عرض نموده و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون شهدا و دلاوری جانبازان و از خودگذشتگی ایثارگران است را از خداوند متعال مسالت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار