پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان به مناسبت روز جانباز:

جانبازان آیه‌های صبر، ایمان و اخلاص هستند

سرهنگ «کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان به مناسبت روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۵۷۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ - 25February 2023

جانبازان آیه‌های صبر ، ایمان و اخلاص

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان،سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان با صدور پیامی فرا رسیدن روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را به خانواده جانبازان و ایثارگران استان گلستان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

ولادت بابرکت حضرت اباالفضل العباس علیه السلام، در رشادت، شهامت، وفاداری و شهادت بی بدیل آن اسوه جانبازان معنا می شود؛ آنچه نام این بزرگ مرد تاریخ را جاودانه کرد، تنها برادری اش نبود؛ بلکه راز بزرگی و جاودانه شدن، بصیرت، ایمان،صبر، اخلاص، امام شناسی و ولایت مداری آن شخصیت ارزشمند است.

حضرت ابوالفضل عباس (ع) علمدار کربلا در سخت‌ترین شرایط با بصیرت، مولا و امام خود را تنها نگذاشت تا اینکه به مقام جانبازی و قرب الی الله نائل گشت.
ما این‌چنین صحنه‌هایی را در دوران هشت سال دفاع مقدس از شهدا، جانبازان و جوانان سرزمینمان دیده‌ایم و به چنین مردان ولایتمدار و بصیری افتخار می‌کنیم.

نماد اقتدار حسین علیه السلام، اجازه میدان ندارد تا در همیشه تاریخ بماند که مطیع و رهروی واقعی امام و ولی امر خود باشد، کسی که داشته هایش را زمین گذاشت و مطیع آنچه که رهبرش از او می خواهد و به آن خشنود می شود؛ و اگر خودش بی تاب رفتن و جنگیدن و دفاع از حریم و حرمت معصوم است، فقط بشنود که: «شما اگر بتوانید برای طفلان تشنه آب بیاورید» و او فقط بگوید: «چشم مولای من»

اینجانب به‌پاس قدر نهادن به مقام ارجمند جانبازان، این روز شکوهمند را به‌تمامی ایثارگران به‌ویژه جانبازان استان گلستان تهنیت و تبریک عرض می‌نمایم.
دوام و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه رهبر معظم انقلاب و تداوم راه این ایثارگران و دانش‌آموختگان راستین مکتب انسان‌سازی از خداوند عالم مسألت دارم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار