پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت روز جانباز:

جانبازان قامت غیرت برافراشتند تا لوای اقتدار ایران اسلامی استوار بماند

سرهنگ «وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۵۷۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ - 25February 2023

جانبازان قامت غیرت برافراشتند تا لوای اقتدار ایران اسلامی استوار بماند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

چهارمین روز از شعبان المعظم یادآور ایثار و از خودگذشتگی دلاورمرد صحرای کربلا، حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) است. روزی که یادآور ایمان عمیق، فداکاری بی دریغ، وفاداری به آرمانهای اسلامی و انسانی جانبازان سرافرازی ست که قامت غیرت برافراشتند تا لوای اقتدار ایران اسلامی استوار بماند.

آری راد مردان جانباز؛ این اسوه های ایثارگری و سمبل های مقاومت با دفاع همه‌ جانبه و سلحشورانه از اهداف، آرمان‌ها و دستاوردهای اصلی انقلاب اسلامی، به تعبیر مقام معظم رهبری"مدظله العالی" شهیدان زنده ای هستند که در دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی  جانفشانی کرده و می کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام جانبازان شهید، فرارسیدن ولادت خجسته اسوه وفاداری،ایثار و شجاعت،باب الحوائج حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز را به مردم ایران به ویژه جانبازان رشید و پرافتخار و سرافراز استان آذربایجان غربی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینمایم و آرزوی تندرستی،عافیت،عزت و توفیق همه اقشار ایثارگران را از خداوند منان خواستارم پیروز وسربلند باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار