مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

یکی از بسترهای جهاد تبیین، انتقال ارزش‌های ناب دفاع مقدس است

سردار«خوشبخت» گفت: یکی از بسترهای جهاد تبیین، تبیین ارزش‌های ناب دفاع مقدس و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت است که در قالب مکتب امام خمینی (ره)، مکتب بسیج و مکتب شهید سلیمانی ارائه شده است.
کد خبر: ۵۷۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰ - 25February 2023

یکی از بسترهای جهاد تبیین، تبیین ارزش‌های ناب دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار«بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه امروز در دیدار با «سلمان محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش این استان، با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن به‌عنوان تهدید امروز، اظهار داشت:: جنگ شناختی خروجی جنگ ترکیبی است. هدف کانونی که دشمن در جنگ شناختی دنبال می‌کند تصرف مغزهاست.

وی تأکید کرد: دشمن در جنگ‌های ترکیبی و شناختی در تلاش است تا جای دوست و دشمن، شهید و جلاد و خادم و خائن را عوض کند؛ برای مقابله با این جنگ‌ها باید همچون دفاع مقدس توانمندی‌های خود را در عرصه‌های مختلف منسجم کنیم.

سردار خوشبخت در ادامه با اشاره به ضرورت نقش‌آفرینی در جهاد تبیین، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر برای مقابله با توطئه‌های نظام سلطه، جهاد تبیین را مورد تأکید قرار دادند.

این مسئول تأکید کرد: اگر واقعا نسبت به نوجوانان و جوانان ایران اسلامی دغدغه داریم و دلسوز هستیم باید همچون دفاع مقدس به تکلیف دینی و انقلابی خود عمل کنیم و به جهاد تبیین که وظیفه آحاد جامعه است اولویت بدهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی از بسترهای جهاد تبیین، تبیین ارزش‌های ناب دفاع مقدس و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت است که در قالب مکتب امام خمینی (ره)، مکتب بسیج و مکتب شهید سلیمانی ارائه شده است.

سردار خوشبخت ابراز داشت: در جهاد تبیین باید دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی مورد توجه ویژه قرار گیرند، لذا همه دستگاه‌ها باید یاریگر آموزش و پرورش در این امر باشند. روایتگری در مدارس با هدف بیان حقایق با زبان فصیح و بلیغ و برقراری ارتباط چهره‌به‌چهره با دانش‌آموزان که دامنه آن اولیا و مربیان را در بر می‌گیرد، از جمله اقداماتی است که در عرصه جهاد تبیین می‌توان انجام داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه با اشاره به اهمیت جمع‌آوری اسناد و مدارک مربوط به نقش اداره‌کل آموزش و پرورش استان در دوران دفاع مقدس، متذکر شد: گردآوری این اسناد به منظور نگارش نقش این اداره‌کل در دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از مداخل دانشنامه استانی دفاع مقدس ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها