پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان در روز جانباز؛

جانبازان سند عزت و جاودانگی اين ملت هستند

سرهنگ «حبیبی» در پیامی، فرارسيدن ميلاد با سعادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۷۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷ - 25February 2023

جانبازان سند عزت و جاودانگی اين ملت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در پیامی، فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز را به تمامی جانبازان معزز و خانواده‌های صبور آنان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارم شعبان‌المعظم سالروز ولادت آموزگار بزرگ عشق و وفا، امیر ادب، الگوی بی‌بدیل شجاعت و مردانگی، حضرت ابوالفضل العباس (ع)، بنام نامی روز جانباز نامگذاری شده است.

جانبازان، انسان‌های برگزیده‌ای هستند که بسیاری از نعمت‌های مادی خود را به پیشگاه دوست تقدیم کرده‌اند؛ آنان به دلیل از خود گذشتگی‌ها و ایثارگری‌هایشان، موانع و حجاب‌ها را که در اثر تعلّقات و وابستگی‌های دنیوی ایجاد می‌شود، کنار زده و راحت‌تر با خداوند به مناجات می‌پردازند و قلب شکسته آنان بزرگ‌ترین سرمایه جانبازی‌شان به شمار می‌آید.

جانبازان، این سروقامتان همیشه جاوید و استوار بر بلندترین قله‌های ایمان و اخلاص و سند عزت، افتخار و جاودانگی این ملت بزرگ و مردان مردی که با تاسی از بزرگ جانباز حماسه کربلا، ردای پر افتخار جانبازی را بر تن کرده و نامشان را برای همیشه تاریخ، به عنوان گل‌های زیبای گلستان انقلاب اسلامی بر جریده عالم ثبت و جاودانه کردند.

شاهدان زنده‌ای که مشیت الهی بر آن شد تا در طی طریق عشق و وصال به معبود، از کاروان شهادت باز مانده تا وجود نورانیشان سفیر هدایت ما در تاریکی و ضلالت باشد.

اینجانب فرارسیدن میلاد با سعادت علمدار عرصه ایثار و، ولی حماسه‌سازان حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را به تمامی جانبازان معزز این اسوه‌های صبر و ایثار به ویژه جانبازان محترم استان گیلان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان سلامتی، بهروزی و شکیبایی همه جانبازان عزیز و خانواده‌های محترمشان را مسالت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار