رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ارتش از پیشگامان عرصه آموزش معارف نهج‌البلاغه و مهدویت است

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» ارتش جمهوری اسلامی را جزو پیشگامان عرصه آموزش معارف نهج‌البلاغه و مهدویت دانست و گفت: بخش بزرگی از مشکلات مسلمین، ناشی از کم‌توجهی به آموزه‌های نهج‌البلاغه است.
کد خبر: ۵۷۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴ - 25February 2023

حجت‌الاسلام محمدحسنیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، آیین اختتامیه دوره مهدویت و نهج‌البلاغه یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار «ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش، رؤسای ادارات عقیدتی سیاسی ارتش، حجت‌الاسلام «رهبر» رئیس بنیاد نهج‌البلاغه و امام جمعه موقت اصفهان، مدیران و دست‌اندرکاران درالقرآن‌های ارتش در ستاد نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در این مراسم با اشاره به رسالت ارتش به‌خصوص سازمان عقیدتی سیاسی در زمینه ترویج فرهنگ نهج‌البلاغه گفت: برای انتشار و معرفی شخصیت امام علی (ع) هرچه در توان داریم، باید به میدان بیاوریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: بخش بزرگی از مشکلات جاری جامعه مسلمین و کشور ناشی از کم‌توجهی به آموزه‌های نهج‌البلاغه است؛ لذا ما با استخراج نکته و آموزه‌های نهج‌البلاغه باید نسبت به ترویج هرچه بیشتر این چراغ زندگی اهتمام ورزیم.

وی در ادامه با اشاره به نقش ارتش در ترویج آموزه‌های نهج‌البلاغه گفت: امروز ارتش جزو پیشگامان عرصه آموزش معارف نهج‌البلاغه و مهدویت است و نیروی دریایی ارتش با حمایت فرماندهی این نیرو قدم‌های خوبی در این راه برداشته است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم همگی بتوانیم با استفاده از رهنمود‌های این منبع نورانی و یاری‌بخش در زندگی خود بتوانیم ثمرات آن را در زندگی شخصی و کاری و همچنین پیشرفت جامعه اسلامی شاهد باشیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار