پیام تسلیت مدیرکل ورزش گیلان در پی درگذشت «اسماعیل احمدی»

«آرمان» در پیامی، درگذشت ناگهانی، تلخ و شهادت گونه دکتر «اسماعیل احمدی» مشاور وزیر ورزش و جوانان در سانحه سقوط بالگرد در کرمان را به خانواده وی و ورزش کشور تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۷۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱ - 25February 2023

پیام تسلیت مدیرکل ورزش گیلان برای درگذشت «اسماعیل احمدی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «جهانبخش آرمان» مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در پیامی درگذشت شهادت‌گونه «اسماعیل احمدی» مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارت ورزش و جوانان، جهادگر و یار و یاور محرومین بر اثر سانحه سقوط بالگرد در استان کرمان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مدیران و همکاران وزارتخانه در بافت کرمان که منجر به درگذشت شهادت‌گونه دکتر اسماعیل احمدی همکار دلسوز، جهادی و تلاشگر مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

بسیجی واقعی و مخلصی که عاشق جهاد و خدمت و شهادت بود و از ۲۰ سال پیش با تاسیس گروه جهادی منتظران خورشید به صورت مداوم و مستمر در مناطق دورافتاده و محروم حضور یافت و با روحیه خستگی‌ناپذیری هرچه در توان داشت، برای کمک و یاری به محرومان صرف کرد.

از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل را مسئلت می‌نماییم.

اینجانب به نمایندگی از جامعه ورزش و جوانان استان گیلان درگذشت شهادت‌گونه بزرگ مرد جهاد، ایثار، انسانیت و اخلاص را که موجی از غم و اندوه را در پی داشت به خانواده ایشان، جامعه ورزش و جوانان کشور تسلیت عرض کرده و برای آن عزیز از جان گذشته علو درجات الهی را مسئلت دارم.

همچنین از خداوند منان برای دیگر مصدومان حادثه به ویژه دکتر سجادی وزیر جهادی و صادق ورزش و جوانان و سایر خدمتگزاران عرصه خدمت، بهبود و سلامتی آرزومندم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار