جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

آمریکا مانع دستیابی کشورهای غیرمتحدش به ابزارهای تولید ثروت است

سردار قریشی گفت: طبق یکی از مواد سند راهبردی امنیت ملی آمریکا، ابزار‌های ثروت‌زا که با فناوری‌های پیشرفته حاصل می‌شود، باید در دستان آن‌ها و دوستان آن‌ها باشد و نباید در اختیار دیگر ملت‌ها و افراد قرار گیرد.
کد خبر: ۵۷۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶ - 25February 2023

جانشین سازمان بسیج: طبق راهبرد آمریکا ابزارهای تولید ثروت نباید در اختیار کشورهای غیرمتحد قرار گیردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «سید قاسم قریشی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش سراسری «مربیان فقه بازار بسیج اصناف کشور» در مشهد اظهار داشت: شعارهای فتنه و جنگ ترکیبی اخیر ناشی از جنگ نرمی است که دشمن طی سالها شروع کرده است و ما نسبت به او واکنش مناسب انجام ندادیم تا جایی که در این فتنه، برخی افراد الفاظ رکیکی را بیان می‌کردند که حتی در محافل خصوصی هم نمی‌گویند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: این که عده ای می‌گویند «آمریکا با ما دشمنی ندارد و خیال می‌کنیم دشمن ماست و اگر ما رفتار خود را عوض کنیم آمریکا هم تغییر می‌کند»، نادرست است.

وی ادامه داد: وقتی هویت اسلامی و قرآن می‌گوید حق ندارید ولایت کفر را بپذیرید و باید از مستضعفان حمایت کنید به چه معنی است؟ یعنی در برابر ظلم به مردم فلسطین، یمن و لبنان نباید ساکت باشیم و اگر ساکت باشیم فرقی با دیگران نداریم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در برابر استکبار یا باید ماهیت ما عوض شود و یا به قدرتی برسیم که بتوانیم در برابر دشمن عرض اندام کنیم.

سردار قریشی با بیان این که دشمن از ابزارهای مختلف برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند افزود: جهان سلطه به دنبال این است تا بر منابع و سرمایه دیگر کشورها مسلط شود.

وی اضافه کرد: طبق یکی از مواد سند راهبردی امنیت ملی آمریکا، ابزارهای ثروت زا که با فناوریهای پیشرفته حاصل می‌شود باید در دستان آنها و دوستان شایسته آنها باشد و نباید در اختیار دیگر ملتها و افراد قرار گیرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال فروپاشی از درون است و این که با استحاله هویت و شخصیت جامعه هدف، انسان جدید بسازد تا طبق آنچه مهاجم می‌خواهد رفتارها رخ دهد یعنی ابتدا با جنگ روانی و سپس در افکار و احساس در جامعه هدف تغییر ایجاد می‌کند و وقتی اینها عوض شد رفتار و سبک زندگی و بعد از آن تغییر نظامات رخ می‌دهد.

سردار قریشی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی آغاز فروپاشی استیلای حاکم بر دنیا بود و راه جدیدی را در دنیا مطرح کرد و یکی از دلایل دشمنی ما با غرب به ماهیت و هویت غرب و انقلاب باز می‌گردد.

وی ادامه داد: وضعیت امروز کشورهای اسلامی نتیجه خیانت غرب به این کشورهاست که بعد از جنگ جهانی اول، کشورهای اسلامی را تجزیه و بین خودشان تقسیم کردند و به گونه ای رفتار کردند که همیشه بین کشورهای اسلامی درگیری باشد.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار