فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی:

پاسداری از انقلاب اسلامی و راه شهیدان وظیفه ما است

سردار «ملک کانی» با تبریک سالروز ولادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) گفت: پاسداری از انقلاب، راه شهدا و خدمت به خانواده آنها وظیفه ما است.
کد خبر: ۵۷۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸ - 25February 2023

پاسداری از انقلاب و راه شهیدان وظیفه ما است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «لیلا سپهری» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز (شنبه) به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) و روز جانباز به دیدار سردار«ملک کانی» فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی و جانباز دوران دفاع مقدس رفت.

سپهری در این دیدار با ارج نهادن به مقام جانباز اظهار داشت: باید درس ایثار، شهادت، عزت و اقتدار را از آنان فرا گرفت و به نسل های آینده نیز انتقال داد.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس آذربایجان غربی ضمن تقدیر و تکریم از نقش سردار ملکانی در دوران دفاع مقدس، روز پاسدار و جانباز را به ایشان تبریک گفت.

سردار «علی اصغر ملک کانی» نیز در این دیدار با تبریک سالروز ولادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) اظهار داشت: پاسداری از انقلاب، راه شهدا و خدمت به خانواده آنها وظیفه ما است.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین آرمان های شهیدان برای نسل جوان افزود: یکی از دستگاه هایی که در این زمینه نقش مهم و محوری ایفا می کند آموزش و پرورش است که باید در این عرصه با تلاش مضاعف پای کار آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار