همزمان با روز جانباز انجام شد؛

دیدار مسئولان ستاد ارتش با جانبازان جنگ تحمیلی

همزمان با روز جانباز، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش و رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با جمعی از جانبازان جنگ تحمیلی دیدار کردند.
کد خبر: ۵۷۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶ - 25February 2023

دیدار مسئولان ستاد ارتش با جانبازان جنگ تحمیلیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش و حجت الاسلام والمسلمین «احمد دهدار» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) تهران، با تعدادی از جانبازان پرافتخار دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام دهدار در این دیدار ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز گفت: مقاومت مثال زدنی شما رزمندگان جانباز در هشت سال دفاع مقدس بازتاب ایثار و رشادت حضرت امام حسین (ع) و اصحاب باوفایش در واقعه عظیم کربلا بوده است.

وی افزود: شما جانبازان عزیز با تأسی از مقتدای خود حضرت عباس (ع) با گذشتن از جان و مال و تمامی دارایی خود دلیرانه از کیان و تمامیت کشور و نظام جمهوری اسلامی دفاع کردید.

حجت الاسلام دهدار ادامه داد: همانگونه که حضرت ابوالفضل العباس (ع) در کربلا حامی، ولی زمانش امام حسین (ع) بودند امروز ما نیز باید گوش به فرمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) باشیم که چراغ و هدایتگر مسیر آینده جهان اسلام هستند و ان شالله پرچم را به دست مبارک، ولی عصر (عج) خواهند رساند.

امیر سرتیپ دوم فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش نیز در این دیدار گفت: هرسال در سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) که شرح نبرد ایشان با جبهه کفر به تکرار آمده است و به یاد جانبازی آن حضرت، در مقام خادمی و قدردانی از حماسه این عزیزان در برابر مقام جانبازان ادای احترام می‌کنیم و این ادای احترام نه تنها به صورت زبانی بلکه باید در عمل و رفتار نیز مشهود باشد.

وی افزود: شهدا و جانبازان کار بزرگی برای انقلاب انجام دادند و کار برای خدا نیز توفیق می‌خواهد و ما همیشه قدردان رشادت و شجاعت‌های جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس هستیم.

انتهای پیام/۹۳۳

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار