مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

پوشاک ارزان، عفیفانه و با کیفیت باید در دسترس همه قرار بگیرد

«قانعی» گفت: در سیاستگذاری جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موضوع لباس جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و سعی بر این است که پوشاک ارزان، با کیفیت و عفیفانه در دسترس همه مردم باشد.
کد خبر: ۵۷۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹ - 25February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «حمیدرضا قانعی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس امروز شنبه ششم اسفند در آیین افتتاحیه نمایشگاه «مد و لباس» شیراز که با همراهی ۱۰۰ برند و واحد فعال و برتر پوشاک ایرانی در شیراز برگزار شد ابتدا اظهار داشت: در سیاستگذاری جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موضوع لباس جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و سعی بر این است که پوشاک ارزان، با کیفیت و عفیفانه در دسترس همه مردم باشد.

حمیدرضا قانعی ابتدا بیان کرد: امیدواریم این رویداد سرآغازی برای ورود برترین‌های کشور به شیراز و فارس و توسعه فعالیت‌هایشان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: در سیاست گذاری جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موضوع لباس جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و سعی بر این است که پوشاک ارزان، با کیفیت و عفیفانه در دسترس همه مردم باشد و امیدواریم برپایی چنین نمایشگاهی، راهکاری باشد تا مردم بتوانند با سهولت بیشتری پوشاک مورد نیاز ایام عید نوروز خود را تهیه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار