خادمان کنگره ملی شهدای قم تجلیل شدند

مراسم تجلیل از خادمان دومین کنگره ملی شهدای استان قم عصر امروز با حضور استاندار قم، جانشین رییس حفظ آثار دفاع مقدس ارتش و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سالن نخلستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹ - 25February 2023

خادمان کنگره ملی شهدای قم تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم تجلیل از خادمان دومین کنگره ملی شهدای استان قم عصر امروز با حضور استاندار قم، شهردار قم، فرماندهان یگان‌های مسلح استان، جانشین رییس حفظ آثار دفاع مقدس ارتش و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سالن نخلستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم و دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان اظهار داشت: کار کنگره شهدای قم به پایان نرسیده و لازم است از همین الان برای تولیدات فاخر کنگره بعدی در سال ۱۴۰۶ برنامه‌ریزی شود.

در ادامه، علی اکبر خوشگفتار رئیس سابق ستاد کنگره ملی شهدای استان با اشاره به درس‌های دومین کنگره گفت: انتظار می‌رود برای کنگره سوم، دستورالعمل‌ها بروز شود و نیز از حضور جوانان، دانش آموزان، حوزویان، دانشگاهیان متناسب با نقش‌های اجتماعی که دارند، بیشتر استفاده شود.

وی با تاکید بر انتقال پیام شهیدان با زبان هنر عنوان کرد: توجه به فضای مجازی با توجه به جنگ شناختی دشمن و نیز بکارگیری تمامی نیرو‌های بالفوه فارغ از جناح بندی‌های سیاسی، از امور مهمی است که باید سرلوحه کار کنگره قرار بگیرد.

سردار سرتیپ پاسدار عبدالرضا آزادی رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج نیز که مهمان ویژه مراسم بود، گفت: ایده‌های خوبی در دومین کنگره ملی شهدای استان قم خلق شد که در دیگر برنامه‌ها از آن استفاده کردیم.

وی افزود: ان شاءالله کنگره دوم، شروع و عزمی دوباره برای برپایی سومین کنگره باشد و ضرورت دارد دبیرخانه دائمی کنگره شهدای استان قم تشکیل شود.

در مراسم فوق، لوح تقدیر سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه به سردار موحد فرمانده سپاه قم اهدا شد؛ همچنین سرهنگ «حمیدرضا سهیلی» جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش به نمایندگی از امیر فولادی رئیس این سازمان مورد تقدیر قرار گرفت.

در ادامه، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم و مسئولان سایر دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نظامی یگان های مرتبط با حوزه ایثار و شهادت با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شدند.

همچنین محسن موحدی از فرماندهان پیشکسوت لشکر هفده در دوران دفاع مقدس به عنوان رئیس جدید ستاد کنگره ملی شهدای استان معرفی و از خدمات ارزشمند علی اکبر خوشگفتار تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار