رئیس اداره بهداشت نیروی دریایی ارتش:

تیم پزشکی نیروی دریایی به دور دنیا اعزام شد/ آماده سازی بیمارستان تخصصی در ناوبندر مکران

دریادار دوم «سلطان زاده» گفت: تیم پزشکی تخصصی ۱۴ نفره بهداشت و درمان نیروی دریایی پنج ماه در ناوگروه اعزامی به دور دنیا در دریا حضور دارند.
کد خبر: ۵۷۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹ - 26February 2023

تیم پزشکی تخصصی نیروی دریایی به دور دنیا اعزام شدند/ آماده سازی بیمارستان کامل تخصصی در ناوبندر مکرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، ششمین همایش ملی و چهارمین همایش بین المللی طب پیشگیری، بهداشت، امداد و درمان امروز با حضور جمعی از مسئولان و کارشناسان داخلی و خارجی و با مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی و استان مازندران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر آغاز شد.

دریادار دوم «طاهر سلطان زاده» رئیس اداره بهداشت نیرویی دریای ارتش با اظهار اینکه اولین دوره همایش در سال ۸۹ در بندرعباس برگزار شد و بعد از آن به صورت دو سالانه ادامه یافت، اظهار داشت: آخرین همایش نیز قبل از شیوع بیماری کرونا در بندرعباس برگزار شد.

وی ادامه داد: در حاشیه همایش نمایشگاه جانبی با حضور ۲۶ شرکت دانش بنیان و تجهیزات برپا شده است و بدون شک این همایش‌های علمی بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش را به مرحله کنونی رسانده است.

این مسئول با اظهار اینکه نیروی دریای ارتش ۸۹ ناوگروه را به مأموریت‌های دریانوردی اعزام کرده است و در تمام آن تیم بهداشت و درمان حاضر بوده است، افزود: حضور تیم پزشکی تخصصی ۱۴ نفره بهداشت درمان نیروی دریایی در ناوگروه اعزامی به دور دنیا است که اکنون پنج ماه در دریا حضور دارند.

دریادار سلطان زاده با بیان اینکه بیمارستان کامل تخصصی را در ناوبندر مکران آماده کردیم، گفت: تاکنون چندین جراحی در این ناوگروه بدون پهلوگیری و کمک از کشور‌های دیگر در مسیر انجام شده است.

رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان خاطرنشان کرد: حضور ما در بیخ گوش آمریکای جنوبی سبب تعجب آن‌ها شده است و امیدواریم بتوانیم علم پزشکی خود را به رخ تمام کشور‌های دنیا بکشیم.

اختتامیه این همایش سه روزه نهم اسفند در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار