استاندار همدان:

جمهوری اسلامی در عرصه جهانی یک کشور تأثیر‌گذار است

«قاسمی‌فرزاد» با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی در عرصه جهانی یک کشور تأثیر‌گذار و قابل توجه است، گفت: اتحاد و انسجام بین مردم، دولت و حاکمیت گسستنی نیست و دشمن تلاش بیهوده می‌کند.
کد خبر: ۵۷۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴ - 26February 2023

جمهوری اسلامی در عرصه جهانی یک کشور تأثیر‌گذار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (یکشنبه) در جمع پرسنل مرکز آموزشی قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان، اظهار داشت: قدرت بازدارنده جمهوری اسلامی با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و عزم راسخ نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تراز جهانی است. 

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه ارزیابی دشمنان ایران، از توان و تکنولوژی نظامی نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی، بسیار بالا است، افزود: دشمن تمام توان و تمرکز خود را بر روی فضای تبلیغاتی و دنیای مجازی به کار گرفته و قصد دارد از این طریق در پیشرفت جمهوری اسلامی اخلال ایجاد کند. 

استاندار همدان تصریح کرد: اتحاد و انسجام بین مردم، دولت و حاکمیت گسستنی نیست و دشمن تلاش بیهوده می‌کند.  باید مراقب باشیم که دشمن از طریق فضای مجازی و تبلیغاتی به مقاصد شوم خودش دست پیدا نکند. 

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی در عرصه جهانی یک کشور تأثیر‌گذار و قابل توجه است، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پیشگامان عرصه ایثار و شهادت هستند. 

استاندار همدان متذکر شد: از افتخارات من از دوران جوانی تا اکنون، حضور در بسیج و ارتباط مستمر با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار