مدیر بهداری رزمی ستاد کل نیروهای مسلح:

رشادتهای دلاورمردان عملیات «مروارید» در کتاب درسی گنجانده شود

سرهنگ «حسینی» با بیان اینکه جای دلاورمردان پیکان نیروی دریایی در کتاب‌های درسی خالی است، گفت: اگر به این اسوه‌ها تکیه کنیم در تمامی عرصه‌ها پیروز خواهیم شد.
کد خبر: ۵۷۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷ - 26February 2023

رشادتهای دلاورمردان عملیات «مروارید» در کتاب درسی گنجاند شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، ششمین همایش ملی و چهارمین همایش بین المللی طب پیشگیری، بهداشت، امداد و درمان امروز با حضور جمعی از مسئولان و کارشناسان داخلی و خارجی و با مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی و استان مازندران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر آغاز شد.

سرهنگ «سید هاشم حسینی» مدیر بهداری رزمی ستاد کل نیروهای مسلح با اظهار اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی و کشور، دفاع مقدس پرافتخارترین دوران به شمار می‌رود، اظهار داشت: یکی از عملیات‌های افتخارآفرین، عملیات مروارید است و نیروی دریایی عراق در این عملیات کاملاً منهدم شده است.

وی افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس در جامعه هستند و توسط این جوانان عملیات بزرگی نظیر مروارید انجام شده است.

مدیر بهداری رزمی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه جای دلاورمردان پیکان نیروی دریایی در کتاب‌های درسی خالی است، تصریح کرد: اگر به این اسوه‌ها تکیه کنیم در تمامی عرصه‌ها پیروز خواهیم شد.

سرهنگ حسینی متذکر شد: در حال حاضر تمامی سیستم بهداشت بر درمان متمرکز شده، ولی نیروی دریایی در حوزه سلامت راهبردی شده است.

اختتامیه این همایش سه روزه نهم اسفند در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها