فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس افتخارات زیادی آفرید

امیر سرتیپ خلبان واحدی گفت: نیروی هوایی ارتش قهرمان در دوران دفاع مقدس از جان گذشتگی کرده و افتخارات زیادی آفرید.
کد خبر: ۵۷۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳ - 26February 2023

نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس افتخارات زیادی آفریدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «علی واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین فارغ‌التحصیلی دانشجویان خلبانی، ضمن گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و تبریک اعیاد شعبانیه خطاب به دانشجویان، اظهار داشت: به شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم که پس از طی دوره‍‍‌های آموزشی از این دانشگاه پربرکت فارغ‍‌التحصیل می‍‌شوید و به جمع سربازان امام عصر (عج) می‍پیوندید.

وی با بیان اینکه از امروز مسئولیت شما عزیزان بیش از گذشته است، ادامه داد: از امروز سنگینی انقلابی ماندن ارتش بر دوش شما جوانان است. شما عزیزان باید الگوی خود را یک‌زندگی اسلامی و ولایی قرار داده و یک افسر متخصص و متعهد باشید و این مدال افتخار را حفظ کنید.

امیر سرتیپ واحدی تاکید کرد: نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس از جان‍گذشتگی کرده و افتخارات زیادی آفرید. همه شهدای نیروی هوایی ارتش تلاش کردند مدال الهی را حفظ کنند و شما عزیزان باید با تلاش و کوشش مسیر افتخار الهی نیروی هوایی ارتش قهرمان را با قدرت ادامه دهید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه رفتار و کردار شما عزیزان باید الگوی جامعه باشد، ادامه داد: شما عزیزان باید شاخصه افسر نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته باشید و قدر خود را بدانید و همیشه از نظر علمی به روز بوده و به لحاظ اعتقادی در اوج باشید.

وی اضافه کرد: خداوند متعال به ما عنایت دارد که در ارتش و سپاهی خدمت می‌کنیم که فرمانده آن، ولی امر مسلمین جهان است؛ قدر این نعمت بزرگ را بدانید.

امیر سرتیپ واحدی تصریح کرد: برای تمام مردم ثابت شده تمام دنیا با ما در حال جنگ است و این بخاطر استقلال نظام مقدس است. شما عزیزان باید شعار «ما می‌توانیم» را ادامه دهید؛ چراکه نوک پیکان در گام دوم انقلاب انقلاب اسلامی ایران شما عزیزان هستید.

وی با بیان اینکه شما عزیزان باید توجه خاص به جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان داشته باشید، افزود: فضای مجازی یک تیغ دولبه است که باید مدیریت شود و ما باید از شاخص خوب فضای مجازی استفاده کنیم؛ جنگ شناختی خواسته یا ناخواسته روی ذهن ما تاثیر می‌گذارد.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه شما جوانان افسر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید، تاکید کرد: شما عزیزان باید نیروی هوایی دانشمند تراز جمهوری اسلامی اسلامی را تحویل نسل بعدی دهید.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها