توسط مدیرکل بنیاد شهید و مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی صورت گرفت؛

تکریم جانبازان نخاعی تبریز بمناسبت روز جانباز

به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، جانبازان آسایشگاه جانبازان نخاعی تبریز توسط مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و مدیرکل صداوسیمای مرکز استان مورد تکریم قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۷۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱ - 26February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «جابر بوالفتح زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و «اکبر رضایی» مدیرکل صداوسیمای مرکز استان به مناسبت روز جانباز در آسایشگاه جانبازان ضایعه نخاعی تبریز حاضر شده و ضمن دیدار صمیمانه با جانبازانِ سرافرازِ حاضر در این آسایشگاه، با اهدای شاخۀ گل و شیرینی از آنان تجلیل کردند.
 
مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) با بیان اینکه جانبازان در حقیقت شهدای زنده‌ای هستند که حافظ راه شهیدانند، افزود: جانبازی بزرگ ترین افتخار برای هر انسان است و اقتدار و عزت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی در بیشتر زمینه ها، مرهون رشادت های شهدا و جانبازان است.
 
«اکبر رضایی» اظهار داشت: امروز اگر انقلاب اسلامی به این موقعیت و جایگاه رسیده به دلیل رشادت های جانبازانی است که در زمان جنگ همچون ستونی استوار برای نظام و انقلاب بودند.
 
«جابر بوالفتح زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی هم در این دیدار ضمن خیرمقدم گویی به مدیرکل صداوسیمای مرکز استان و هیات همراهِ او گفت: تبیین خاطرات جانبازان و ایثارگران برای نسل های جدید جهت جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس ضرورت دارد و در این میان نقش آفرینی فعال تر صداوسیما مورد انتظار است.
 
در این دیدار که مسئولان شماری از مجموعه های اداریِ همجوارِ آسایشگاه، همانند کادر مدیریتی هنرستان کشاورزی ناحیه 3 آموزش و پرورش تبریز هم حضور داشتند، تعدادی از جانبازان نظرات، دیدگاه‌ها و درخواست‌های خود را در موضوعات مختلف مطرح کردند.
 
آسایشگاه جانبازان نخاعی تبریز وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی واقع در انتهای خیابان بهارِ این کلانشهر، میزبان جانبازان قطع و ضایعۀ نخاع از ناحیه کمر است که در آن خدمات هتلینگ و اقامت، پرستاری، درمانی، فیزیوتراپی و ارگوتراپی (کاردرمانیِ مبتنی بر بازی هایی مثل شطرنج، دارت و...) به این عزیزان ارائه می‌ شود.
 
در حال حاضر به طور میانگین روزانه تعداد 20 نفر جانباز از تبریز و اقصی نقاط مناطق شهری و روستایی آذربایجان شرقی در این مرکز بصورت دائم یا موقت خدمات دریافت می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار