ما متحدیم/ در جمع کاروان‌ راهیان‌نور مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: اقتصاد و معیشت مردم هم باید در سطح نظامی به ثبات و اقتدار لازم برسد

سردار مرادحاجتی گفت: باید قدر این صلابت و قدرت موشکی را بدانیم و البته سعی کنیم در دیگر حوزه‌ها از جمله اقتصاد و معیشت مردم هم تا همین سطح، خودمان را مستقل و بی نیاز کنیم.
کد خبر: ۵۷۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰ - 27February 2023

اقتصاد و معیشت مردم هم باید در سطح نظامی به ثبات و اقتدار لازم برسدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در جمع کاروان‌ راهیان‌نور 200 نفری دانشجویان هوافضا که در مجتمع گل نرگس گردهم آمدند، با اشاره به قدرت نظامی ایران در چند سال اخیر اظهار داشت: اقتدار امروز نظامی ما مرهون تجربه دوران دفاع مقدس است. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: در زمان جنگ تحمیلی، همه سختی ها را متحمل شدیم و آزمون و خطاهای بسیاری را تجربه کردیم تا امروز به یکی از کشورهای قدرتمند و مقتدر حوزه نظامی در منطقه و بلکه دنیا تبدیل شویم.

سردار مرادحاجتی گفت: گذشت آن زمانی که کشوری بخواهد با زور نظامی‌اش از ایران اسلامی سهم خوانی کند. امروز با حضور شما جوانان که هم در حوزه دانش و هم در بستر فعلی نظامی کشور، محصول سال‌ها تجربه را به مدرن ترین موشک‌ها و پهپادها تبدیل می‌کنید، دیگر کسی با ما از نگاه مقتدرانه و زورگویانه سخن نمی‌گوید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: به نظر شما اگر در اوایل انقلاب، ما دارای چنین قدرت و منزلتی بودیم، آمریکا و دیگر کشورها جرات داشتند به وسیله رژیم بعث عراق به ما حمله کنند؟ لذا باید قدر این صلابت و قدرت موشکی را بدانیم و البته سعی کنیم در دیگر حوزه‌ها از جمله اقتصاد و معیشت مردم هم تا همین سطح، خودمان را مستقل و بی نیاز کنیم.

وی افزود: مردم فهیم و بصیر ما باید طعم پیشرفت و اقتدار را لمس کنند. این طعم خوش را در حوزه نظامی دیده و لمس کرده‌اند و به آن هم افتخار می‌کنند اما باید در دیگر حوزه‌ها هم متوجه صلابت ایران اسلامی بشوند تا دشمن نتواند از ضعف‌های موجود ما علیه ما و افکار عمومی ملت بهره ببرد و سو استفاده کند.

سردار مرادحاجتی در پایان و در فضایی دوستانه به سوالات و ابهامات دانشجویان پاسخ داد و هوافضای کشور را با وجود این قشر تحصیل کرده و جوان بیمه دانست. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار