رئیس جامعه المصطفی در همایش بتبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای:

جهاد تبیین راه مواجهه با جنگ ترکیبی است

حجت الاسلام عباسی با اشاره به اینکه اندیشه‌های دفاعی رهبر معظم انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن کریم است، گفت: بعد سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی ابعاد فقاهتی، قرآنی و منظومه فکری و علمی ایشان سایه انداخته است و ما باید برای معرفی این موضوع به نسل جوان تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۷۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳ - 27February 2023

جهاد تبیین راه مواجهه با جنگ ترکیبی است/خرد، روشنگری و بصیرت از ابزار‌های دفاعی در جنگ ترکیبیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین «علی عباسی» رئیس جامعه المصطفی در همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای که به میزبانی وزارت دفاع برگزار شد با بیان اینکه ضرورت این همایش بیان ابعاد علمی ناشناخته رهبر معظم انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: بعد سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی ابعاد فقاهتی، قرآنی و منظومه فکری و علمی ایشان سایه انداخته است و ما باید برای معرفی این موضوع به نسل جوان تلاش کنیم.

رئیس جامعه المصطفی با اشاره به تبیین ابعاد اندیشه‌های دفاعی رهبر معظم انقلاب اسلامی در این همایش اظهار داشت: این همایش از خرداد گذشته با همکاری ۱۰۰ مرکز علمی دانشگاهی آغاز شده و این راه ادامه دارد.

حجت الاسلام عباسی تصریح کرد: دشمن ستون فقرات نظام را مورد هدف قرار داده و نقش جوانان دانشگاهی در آشنایی با اندیشه‌های ناب ایشان و خنثی سازی توطئه دشمن بسیار موثر است..

وی با بیان اینکه اندیشه‌های دفاعی رهبر انقلاب برگرفته از قرآن کریم است، گفت: خداوند در آیه ۵۲ سوره فرقان سه نوع جهاد را مطرح می‌کند. جهاد اصغر که با عنوان قتال معرفی می‌شود، جهاد اکبر که جهاد با نفس است و جهاد فرهنگی که امروز بسیار اهمیت دارد و بخشی از جنگ ترکیبی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام عباسی گفت: جنگ ترکیبی شامل چندین نوع جنگ است که حوزه‌های سایبری، مجازی و فرهنگی تنها بخشی از آن محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: جهاد تبیین راه مواجهه با جنگ ترکیبی است که این امر نیاز به خرد، روشنگری و بصیرت دارد. این همایش یکی از مصادیق جهاد تبیین در حوزه دفاعی اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار