معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خراسان رضوی:

رسانه بازوی توانمند پلیس در تأمین سلامت اجتماعی است

سردار «عباسی» گفت: رسانه بازوی توانمند پلیس در عرصه مدیریت فرهنگی و اجتماعی است؛ بر همین اساس پلیس با بهره‌گیری از این ظرفیت می‌تواند فضای جامعه را برای پایداری سلامت اجتماعی در برابر هجمه‌های دشمنان و شبهه‌افکنی شبکه‌های اجتماعی ایمن و سالم نگه دارد.
کد خبر: ۵۷۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳ - 28February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «کریم عباسی» معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در کارگاه تخصصی ارتقای سواد رسانه‌ای که با حضور رئیس اندیشکده حقوق بشر و شهروندی دانشگاه امام صادق (ع) و بازپرس ویژه جرایم رسانه‌ای برگزار شد، توان‌افزایی رسانه‌ای را شاخصه پلیس هوشمند برشمرد و اظهارداشت: خوشبختانه پلیس رضوی با رصد عملیاتی فضای مجازی، وضعیت‌سنجی و نفوذ گسترده با ترکیب تعاملی طرح شتاب در گردان سایبری مالک اشتر گام‌های ارزشمندی را در زمینه انجام مأموریت‌ها و تکالیف محوله برداشته است.

وی افزود: برگزاری ۴۰ جلسه مرفوک رسانه‌ای در مرکز رصد فضای مجازی و اطلاع‌رسانی پلیس استان پیرامون حوادث و رویدادهای خبری با رویکرد مدیریتی و مراقبتی و کسب رتبه ویژه رزمایش‌های سایبری نیروهای مسلح اقدام بزرگ در این عرصه مأموریتی بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: تهدیدشناسی و فرصت‌یابی با توان‌افزایی حرفه‌ای محقق می‌شود و خوشبختانه معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس استان و همچنین فرماندهان کارآزموده انتظامی شهرستان‌های خراسان رضوی با استعداد موجود در تفکر مدیریتی و تخصص کارشناسان و همچنین رصد لحظه‌به‌لحظه فضای مجازی گام‌های ارزشمندی را در این زمینه برداشته‌اند.

عباسی تأکید کرد: رسانه بازوی توانمند پلیس در عرصه مدیریت فرهنگی و اجتماعی است. به واسطه این پل ارتباطی، پلیس می‌تواند فضای جامعه را برای پایداری سلامت اجتماعی در برابر هجمه‌های دشمنان و شبهه‌افکنی شبکه‌های اجتماعی ایمن و سالم نگه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار