کارشناس فضای مجازی مطرح کرد؛

ضرورت توجه به فضای مجازی به عنوان یک فرصت

حجت‌الاسلام «رضایی‌فر» گفت: فرصت‌های ایجاد شده در فضای مجازی به مراتب بیشتر از تهدیدهای آن است و لذا به فضای مجازی باید به عنوان یک فرصت نگاه کرد.
کد خبر: ۵۷۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹ - 28February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، کارگاه آموزشی ویژه مسئولین روابط عمومی حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان تربت جام با حضور حجت‌الاسلام «مهدی رضایی‌فر» کارشناس فضای مجازی و روابط عمومی در دانشکده علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضایی‌فر در این کارگاه، مخاطب‌شناسی را مهمترین اصل در روابط عمومی دانست و اظهار داشت: در بستر فضای مجازی باید رده سنی رعایت شود چراکه یکی از آفاتی که با آن مواجه هستیم حضور تمام رده‌های سنی در این فضا است که باعث می‌شود بخش اعظمی از مخاطب را از دست بدهیم.

وی افزود: نقش و اهمیت روابط عمومی در هر دستگاه و ساختار به خوبی تبیین نشده است. روابط عمومی و فضای مجازی آن قدر دارای اهمیت است که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تأکید بر نقش‌آفرینی در این عرصه دارند.

این کارشناس فضای مجازی بیان داشت: یکی از آسیب‌های فضای مجازی تغییر سبک زندگی مردم است، اما فرصت‌های ایجاد شده در این فضا به مراتب بیشتر از تهدیدهای آن است و لذا به فضای مجازی باید به عنوان یک فرصت نگاه کرد.

رضایی‌فر یادآور شد: فعالیت در فضای مجازی بدون توجه به اصل مخاطب‌شناسی جاذبه نخواهد داشت. عملکرد ما در این بستر باید به‌گونه‌ای باشد که باعث جذب جوانان می‌شود و در ادامه با شناسایی استعدادها می‌توان نسبت به تولید محتوا و توزیع محتوا اقدام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار