بمناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار انجام شد؛

تقدیر رئیس کل دادگستری کردستان از فرمانده سپاه استان

رئیس کل دادگستری استان کردستان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران نظامی و انتظامی استان از زحمات و تلاش‌های فرمانده سپاه استان تقدیر کردند.
کد خبر: ۵۷۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸ - 28February 2023

تقدیر رئیس کل دادگستری کردستان از فرمانده سپاه استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت الاسلام «سیدحسین حسینی» رئیس کل دادگستری استان کردستان با تبریک اعیاد سعید شعبانیه و میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، این روز را به فرمانده سپاه استان و تمامی کارکنان شاغل در سپاه استان تبریک گفت و اظهار داشت: سپاه استان در راستای فرامین فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) به وظایف خود عمل کرده و به همین دلیل این نهاد مقدس با دشمنی و تحریم دشمنان نظام مواجه شده است.

وی به ویژگی‌های حضرت ابوالفضل العباس (ع) اشاره و بیان کرد: ادب در مقابل امام زمان خویش و ولایتمداری این ستوده الهی از شاخص‌ترین ویژگی هاست که امیدواریم خداوند متعال به ما توفیق عمل به این خصایص و ویژگی‌ها را عطا کند.

یادآور می‌شود؛ در پایان با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، رئیس کل دادگستری استان کردستان، استاندار کردستان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران نظامی و انتظامی استان از زحمات و تلاش‌های فرمانده سپاه استان تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار