فرمانده تیپ ۱۹۲ نزاجا:

دوران دفاع مقدس مظهر یکپارچگی نیروهای مسلح و پیوند آن‌ها با مردم بود

سرهنگ سلیمانی گفت: دوران دفاع مقدس مظهر یکپارچگی و وحدت نیروهای مسلح و پیوند آن‌ها با مردم بود. پیوندی که با هدایت ولایت فقیه به بهترین نتیجه در تاریخ کشور منجر شد.
کد خبر: ۵۷۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴ - 01March 2023

دوران دفاع مقدس مظهر یکپارچگی نیروهای مسلح و پیوند آن‌ها با مردم بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ «محمد سلیمانی» فرمانده تیپ ۱۹۲ نزاجا امروز با حضور در دفتر سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار را به وی و دیگر پاسداران خدمتگزار حوزه ایثار، جهاد و شهادت تبریک گفت.

وی در این دیدار، ارتباط نزدیک و وحدت بخش ارتش و سپاه را یک سیلی محکم به گوش دشمنان انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: هر جا به ریسمان وحدت بخش الهی چنگ زدیم، پیروز شدیم.

سرهنگ سلیمانی گفت: دوران دفاع مقدس مظهر یکپارچگی و وحدت نیروهای مسلح و پیوند آن‌ها با مردم بود. پیوندی که با هدایت ولایت فقیه به بهترین نتیجه در تاریخ کشور منجر شد. نتیجه ای که باعث شد یک وجب از خاک این مملکت به دست دشمن نیفتد.

فرمانده تیپ ۱۹۲ نزاجا از سردار مرادحاجتی بابت ارتباط خوب و همکاری همه جانبه اش با ارتش و به خصوص در حوزه دفاع مقدس تقدیر کرد و روز پاسدار را به نیابت از طرف همه ارتشیان خوزستان به وی تبریک گفت.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها