درخواست پارلمان عربی برای درج «شبه‌نظامیان شهرک‌نشین» در فهرست تروریسم

پارلمان عربی در بیانیه‌ای خشونت شبه‌نظامیان شهرک‌نشین صهیونیست علیه ملت فلسطین به ویژه در شهرک حواره در جنوب نابلس و شهر‌های کرانه باختری را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۷۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ - 01March 2023

پارلمان عربی خواستار درج «شبه‌نظامیان شهرک‌نشین» در فهرست تروریسم شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، پارلمان عربی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن تروریسم شهرک‌نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان، خواستار اقدام فوری شورای امنیت و جامعه جهانی برای توقف این جنایت‌ها شد.

در این بیانیه آمده است: «تروریسم شهرک‌نشینان صهیونیست علیه شهروندان بی‌دفاع فلسطینی به یک رفتار هدفمند تبدیل شده و عدم مجازات آن‌ها فرصتی را برای تداوم این جنایت‌ها و تجاوزات اعم از تیراندازی، آتش زدن خانه‌ها و خودروها، بیرون راندن کشاورزان از اراضی خود و ارتکاب جنایت قتل علیه فلسطینیان، فراهم کرده است که یادآور جنایت به آتش کشیدن منزل خانواده الدوابشه، ابو خضیر کودک فلسطینی و مسجدالأقصی و کشتار حرم ابراهیمی و دیگر جنایت‌های فجیع علیه ملت فلسطین است.

بنابر گزارش وبگاه مصری «الشروق»، پارلمان عربی همچنین از جامعه جهانی و شورای امنیت سازمان ملل خواست تا برای توقف تجاوزات مستمر شهرک‌نشینان علیه ملت فلسطین و اموال آن‌ها، دست به اقدام فوری زده و شبه‌نظامیان شهرک‌نشین را در فهرست تروریسم قرار دهد.

شهرک‌نشینان صهیونیست دو روز پیش در اقدامی وحشیانه تعداد زیادی از خانه‌ها و خودرو‌های فلسطینیان را در شهرک حواره نابلس آتش زدند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار