رتبه نخست رشته حفظ مسابقات بین المللی قرآن:

فرقی بین نماینده ایران و نماینده خارجی در مسابقات قرآن نبود

طباخی گفت: این دوره مسابقات قرآن کم نقص، متعادل و به عدالت نزدیک بود در این دوره از مسابقات فرقی بین نماینده ایران و نماینده خارجی نبود.
کد خبر: ۵۷۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰ - 01March 2023

فرقی بین نماینده ایران و نماینده خارجی در مسابقات قرآن نبودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سینا طباخی» برگزیده رشته حفظ در سی و نهمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم در گفت‌وگویی در خصوص سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن اظهار داشت: امسال نماینده جمهوری اسلامی ایران در سی و نهمین دوره مسابقات بودم به هدفی که مد نظر داشتم رسیدم و بسیار از اجرای خودم رضایت دارم.

طباخی با اعلام اینکه در سال گذشته در مسابقات بین المللی قرآن کرواسی رتبه نخست را بدست آورده است افزود: هدفم رتبه و مقام آوردن در مسابقات بین المللی کشور خودمان بود که به آن دست پیدا کردم.

رتبه نخست رشته حفظ مسابقات بین المللی قرآن با اشاره به سطح این مسابقات ادامه داد: سطح مسابقات بین‌المللی قرآن از سطح بالایی برخوردار بود به ویژه در رشته حفظ کل که همه شرکت کنندگان بسیار عالی تلاوت می‌کردند. به لحاظ حسن حفظ و حسن قرائت تلاوت‌های فاخری را انجام دادند و شاید نمره‌های اختلافی ما با هم تنها چند صدم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کم نقص، متعادل و به عدالت نزدیک بود و بالاترین مسابقات جهان به لحاظ فنی و تخصصی را داراست ودر آن عدالت به نحوی برای همه برقرار است. در این دوره از مسابقات فرقی بین نماینده ایران و نماینده خارجی نبود و امیدوارم در سال‌های بعد پر شورتر و پرانگیزه‌تر از کشور‌های جهان اسلام حضور پیدا کنند.

طباخی در خصوص سابقه فعالیت‌های قرآنی خود تصریح کرد: از نه سالگی شروع به حفظ قرآن کردم در طی دو سال حفظ کل را تمام کردم. نزدیک به ده سال در مسابقات شرکت می‌کنم و در حال حاضر رتبه اول مسابقات کرواسی و رتبه نخست مسابقات کشوری سازمان اوقاف و نماینده جمهوری اسلامیدر سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن را در پرونده فعالیت‌های قرآنی خود دارم.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها